Sreda, 21.08.2019

Magazin » Life style » Ishrana » 5 ukusnih namirnica koje smanjuju apetit

5 ukusnih namirnica koje smanjuju apetit

Objavi ovaj članak na

16.05.2013 12:43 AM

kako smanjiti apetitPonekad imamo utisak da nam je stomak potpuno prazan, iako kad se sve sabere nismo baš tako malo pojeli. Radi se o lažnom osećaju zbog kojeg imamo potrebu da jedemo mnogo više što nam je ustvari potrebno. Neke namirnice, iako vrlo kalorične, nisu hranljive i nemaju mogućnost da nas zasite. Ljudi često pogrešno veruju da će utoliti glad kesicom čipsa ili nečim sličnim, jednako ukusnim. Ipak, mi vam predlažemo 5 neuporedivo zdravijih, vrlo ukusnih nairnica koje vas za tili čas zasite, a da pritom ne goje.

Suvo voće

Prvo na listi namirnica koje smanjuju apetit je izuzetno zdravo i vrlo ukusno suvo voće. Osim što je odlično za vitku liniju, suvo voće čuva srce, pa se tako preporučuje da svakoga dana pojedete po jednu šaku. Tokom onih dana kada ste u stanju da pojedete sve što vidite pred sobom, suvo voće je odličan saveznik u borbi protiv apetita. Veći broj studija pokazao je da ono povećava osećaj sitosti i pomože da kontrolišete apetit. Zbog visokog sadržaja linolne kiseline, najpreporučljivije je pinjoli, koji se može naći u gotovo svim bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane. Kad god je to moguće jedite ono suvo voće koje nije ni pečeno ni prženo, jer ono u sebi sadrži više hranljivih materija i manje je kalorično.

Jaja

Možda na prvi pogled izgleda kao da su jaja zalutala na ovoj listi, međutim, istraživanje sprovedeno u Nemačkoj pokazalo je da nema te namirnice koja stvara veći osećaj sitosti od jaja, čak i veći nego što to čine neke namirnice koje imaju istu kalorijsku vrednost. Pa eto odlične ideje kako da započnete dan: jedno tvrdo kuvano jaje ili omlet za doručak i mirni ste narednih nekoliko sati bez dosadnog osećaja gladi.

Ceđeni sokovi

Između obroka, kada osetite glad, ništa vas neće tako dobro osvežiti kao sveže ceđen sok od voća i povrća. Osim toga, on će vam pomoći da utolite glad do narednog obroka, a za razliku od nezdravih, masnih i slanih grickalica neće se negativno odraziti ni na rezultate koje vaga pokazuje ni na vaše zdravlje. Pomešajte voće i povrće koje najviše volite, iscedite ga ili izmiksajte u blenderu. Kako biste iskoristili maksimum od ovih namirnica, potrudite se da sok popijete u narednih 15 minuta pošto ga napravite.

Kesten

Za svoju moć da smiri osećaj gladi kesten može da zahvali visokom sadržaju vlakana i složenih ugljenih hidrata. Umirite stomak između obroka ponekim kestenom umesto što ćete to pokušati visokokalorijskim, nezdravim i po kilograme
pogubnim grickalicama. Iako možda nećete osetiti odmah da ste siti, ne budite halapljivi, pričekajte 10ak minuta da vaš organizam primi informaciju da je nahranjen.

gubljenje kilograma Kokice

Iako ste do sada izbegavali da ih jedete jer ste verovali da su izuzetno kalorične, kokice su vrlo bogate vlaknima i antioksidantima, pa samim tim vrlo povoljno utiču i na ublažavanje osećaja gladi. Ako zaista želite da ih jedete zdrave, onda ih ne kupujte na kiosku i ne pripremajte ih u mikrotalasnoj pećnici. Kupite kukuruz i sami ih napravite u šerpi. Ni malo nije teško, ukusno je, a i lakše ćete prebroditi period do sledećeg obroka.

Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 5,00 od 3 glasova 12345

Napiši komentar




avgust 2019.
P U S Č P S N
« jul    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031