Sreda, 21.08.2019

Magazin » Lepota » Telo » Ravan stomak – neka san postane stvarnost

Ravan stomak – neka san postane stvarnost

Objavi ovaj članak na

10.05.2011 11:00 AM

vežbe za stomakRavan stomak poželjan je tokom ovog leta kako biste u kupaćem kostimu izgledali sjajno, seksi i zavodljivo. Zato je potrebno krenuti u ostvarenje ove zamisli na vreme. Nemojte čekati ponedeljak, prvi u mesecu ili kakvim se sve još opravdanjima služite. Počnite na vreme da vodite računa o ishrani i kretanju i ravan stomak pretvoriće se u stvarnost.

Moramo vas razočarati – za ravan stomak potrebno je puno strpljenja, rada i truda. On se ne može postići tako lako. Ipak, zadovoljstvo koje ćete osećati svaki put kada se pogledate u ogledalu, kada shvatite da možete da uđete u farmerke koje su vam do skoro bile male, to je neprocenjivo. Pa, krenite u trku za ravan stomak!

Šta je danas u tanjiru?

Pravilna ishrana je, naravno, ključ dobrog izgleda. Da biste imali ravan stomak potrebno je da se odreknete velikog broja namirnica koje volite. Na listi strogo zabranjenih su grickalice, osim ponekad nemasnog kikirikija, lešnika i badema. Slatkiše možete jesti povremeno, u umerenim količinama, a na gazirana pića takođe treba zaboraviti. Što se tiče mesa, trudite se da ga jedete kuvano, nikako prženo u puno masti i previše začinjeno.

Iako ste mislili da je pohvalno to što jedete jednom dnevno, ipak nije tako. Naprotiv, trudite se da jedete što češće, ali manje i zdrave porcije. Nutricionisti preporučuju čak pet dnevnih obroka, pa zašto ih konačno ne poslušate!?

Voća i vode konzumirajte u neograničenim količinama. Pritom, nemojte previše često jesti banane, kruške i dinju, jertrbušnjaci je to poprilično kalorično voće. Pijte isključivo običnu, nikako gaziranu vodu niti kupovne sokove. Ako baš želite da popijete nešto slatko i ukusno, napravite limunadu ili sok od pomorandže.

Mrdajte kukovoma!

Pazite na ishranu, a rezultata nema? Trenirajte! Morate mrdnuti guzu kako biste imali telo na koje ćete biti ponosni. Nedeljno se preporučuje tri treninga od po sat vremena, a ako nakon nekog vremena osetite potrebu za još više fizičke aktivnosti, ona vam nikako neće biti na odmet.

Trbušnjake radite svakog dana u po nekoliko serija. Ako niste u kondiciji, ne morate da s preforsirate prvog dana, već svaki naredni uradite tri trbušnjaka više. Kako vreme bude odmicalo, njihov broj će rasti, vi ćete se manje umarati, a ravan stomak biće vam sve bliže i bliže.

Budite uporni, istrajni! Ne dozvolite da vas pokoleba umor! Videćete, ne samo da ćete imati ravan stomak , već ćete se i psihički mnogo bolje osećati. Imaćete više energije, elana, koncentracije, ali i samopouzdanja dok nosite kratke i uske majičice tokom vrelih dana.

Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 5,00 od 2 glasova 12345

Napiši komentar




avgust 2019.
P U S Č P S N
« jul    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031