Be happy be yogi

  • 4
  • %
5.00 | 5 ocena

O nama - Be happy be yogi


Joga je jedan od najvećih poklona koji je svetu podarila indijska civilizacija.

Ukoliko želite da osetite prave čari joge posetite "Be happy be yogi" i u prelepom ambijentu izolovanom od buke naučite da dišete i da se opuštate.

Joga je drevna nauka o telu i umu, koja daje dubok uvid u potrebe ljudskog tela i kao takva osmišljena je da bude uklopljena u svakodnevni život. Praktikovanje Joge nam omogućava harmonizovanje tela, uma i emocija. Kada smo izbalansirani lakše se suočavamo sa stresom, svakodnevnim zadacima. Joga nam pomaže u postizanju višeg razumevanja sebe, okoline, smisla života.

Ako se pitate koji je najlakši način da se nađe olakšanje od svakodnevnog života, odgovor je vrlo jednostavan – JOGA! Ona popravlja taj “ne živeći” način života i razvija širi pogled na svet. Radeći asane (položaji) bičete u stanju da se oslobodite oboljenja vezanih za moderan život kao što su reumatizam, zatvor, krutost, frustracije i napetost. Cilj joga asana ima duboki smisao i vrednost u razvoju ličnosti, kako u fizičkom, tako i u mentalnom i duhovnom pogledu, dok obične fizičke vežbe imaju uglavnom fizički efekat na mišiće i kosti.

Asane utiču i na spoljašnje i na unutrašnje sisteme tela. Nervni sistem, žlezde sa unutrašnjim lučenjem, unutrašnji organi, kao i mišići stimulišu se na normalan i harmoničan rad. Jogu mogu praktikovati zdravi i bolesni ljudi, mladi i stari. Ukratko, može se reći da one održavaju fizičko telo u najboljoj formi, a bolesno telo podstiču na oporavak.

Pored povoljnih fizičkih dejstava, joga ima pozitivan uticaj i na mentalnom nivou, jer asane čine um jakim i sposobnim da izdrži bol i nesreću, razvija se snaga odlučivanja i koncentracije, a um zadobija ravnotežu i živost. Bićete u stanju da se mnogo lakše suočite sa tugom, uznemirenošću i svakodnevnim problemima, mirno bez panike i dramatizovanja. Razvija se stabilnost uma, život postaje lakši. Joga oslobađa uspavane potencijale, tako da je čovek u stanju da zrači sigurnošču, poverenjem i inspirišući druge ljude.

Mnogi ljudi imaju pogrešnu ideju da su asane samo fizičke vežbe. Što je pogrešno! One su stepenik na duhovnom putu, mada ne moraju uvek dovesti do duhovne realizacije. Njih treba smatrati kao oblik meditacije i psihičkog pročišćavanja.

Deset razloga za bavljenje jogom :
1. Poboljšava cirkulaciju čitavog tela, što doprinosi boljoj ishrani tkiva i čišćenju tela od otrova.
2. Povećava snagu tela, pokretljivost zglobova i elastičnost ligamenata.
3. Uči nas pravilnom disanju, čime se povećava kapacitet pluća, povećava alkalnost, a smanjuje kiselost tela.
4. Joga eliminiše bolove u leđima, artritis, migrene, glavobolje, menstrualne bolove itd.
5. Jača imuni sistem, uči nas da volimo i čuvamo naše telo, što sve doprinosi poboljšanju ukupnog zdravlja.
6. Popravlja raspoloženje, što doprinosi popuštanju anksioznosti, negativnosti i depresije. Generalno, joga nas čini boljim i sretnijim ljudskim bićima.
7. Unapređuje mentalne funkcije, čime poboljšavamo pamćenje i koncentraciju.
8. Povećava samopouzdanje i samoprihvatanje.
9. Vežbajući jogu izgledamo i osećamo se mlađi nego što jesmo.
10. Oslobađa od stresa

Disanje je jedna od najvažnijih vitalnih funkcija u ljudskom organizmu. Jedan od pet principa Joge je pranayama ili vežba disanja koja promoviše pravilno disanje. Sa tačke gledišta joge, uloga pravilnog disanja je da donese više kiseonika u krvi i u mozak, i da kontroliše Pranu ili vitalnu životnu energiju. Pranayama joga takođe ide ruku pod ruku sa asanama. Jedinstvo ova dva principa joge se smatra najvišom formom pročišćenja i samodiscipline, koja obuhvata kako um, tako i telo.

Koristi Pranayame:

  • • -Čisti naše telo, um, intelekt, ego.
  • • -Povećava kapacitet pluća i time doprinosi svim drugim sistemima.
  • • -Pročišćava nadije.
  • • -Štiti unutrašnje organe i ćelije.
  • • -Neutrališe mlečnu kiselinu (koja može izazvati umor).
  • • -Opušta mišiće lica čime se smanjuje napetost, a povećava koncentrisanost, smirenost, poverenje.
  • • -Pošto je dah povezan sa mentalnom i emocionalnom energijom, pranayame pomaže u promeni negativnog mentalnog stava u pozitivan.
  • • -Poboljšava varenje, vitalnost, percepciju, memoriju.
Sve časove vodi Anja Šargin, sertifikovani instruktor joge. Kvalitetnu osnovu Anja je stekla na časovima dugogodišnjeg učitelja Dragana Lončara, a kasnije je svoje veštine usavršavala na raznim kursevima. danas se trudi da svoje znanje prenese vežbačima, kroz raznovrsne i sveobuhvatne časove.

Upoznajte i osvestite sebe i svoje telo, budite povezani u svakom trenutku sa sobom i svojim istinskim JA. Praktikujte Jogu i otpočnite novi život. Upoznajte pravog sebe i budite slobodni. Nije slučajno kada se kaže: "Dva najvažnija dana u životu čoveka jeste kada se rodio i kada je počeo da praktikuje Jogu"

Joga je jedan od najvećih poklona koji je svetu podarila indijska civilizacija.

Namaste.

Termini:

Utorak - Četvrtak: 19.30 - 21h.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem telefona, možete nas pratiti i na FB anja.sargin i Instagram @joga_lica_.

Email: anja.sargin@gmail.com

Be Happy Be Yogi, Ohridska 16 ( Brane Crnčevića), Beograd

Povratak na stranicu čija je osnovna delatnost
SPORT I KULTURA Yoga
Osnovni proizvodi/usluge za firmu Be happy be yogi
  • Be happy be yogi,
  • Be happy be yogi radno vreme,
  • Be happy be yogi kontakt telefon,
  • joga treninzi,
  • hatha joga,
  • individualni casovi joge