Osnove programa se temelje na humanističkom shvatanju prirode razvoja detete, čija je suština dete, vrednost sama po sebi, koja nosi pozitivne razvojne potencijale i samo je činilac sopstvenog razvoja, socijalizacije i vaspitno obrazovnog procesa.
Radimo u bezbednom, savremeno opremljenom, novoadaptiranom prostoru povšine 450 m2 sa 5 ari dvorišta prilagođenog potrebama dece.
Vaspitno obrazovi rad se odvija u malim grupama koje omogućavaju individualizovan pristup svakom detetu.
O vašoj deci brinu diplomirani /strukovni vaspitači, medicinske sestre vaspitači i stručni saradnici sa višegodišnjim iskustvom u radu sa decom predškolskog uzrasta.
Šta nudimo:
Zadovoljna i srećna deca, bezbrižni roditelji
Srećkolino detetu tokom dana pruža sve na jednom mestu (bezbedno i ugodno mesto za učenje, zabavu i druženje, zdravu ishranu, sport, folklor, školu glume, školu stranih jezika, svakodnevni rad sa logopedom, kreativne aktivnosti ), tako da dragim roditeljima ostaje da deci pruže bezgraničnu ljubav i pažnju kako bi naši Srećkolinci odrastali kako zaslužuju.
Polazak deteta u vrtić u ranom uzrastu po pravilu je traumatično za celu porodicu. Roditelji su zabrinuti a deca se najčešće po prvi put odvajaju od roditelja. Da bi adaptacija dece na naš vrtić protekla na što lakši način imamo individualan pristup adaptaciji svakog deteta, stručnu podršku i otvorenost ka roditeljima.
Mališani su u ovom uzrastu podeljeni u dve grupe:
Broj dece u grupama ovog uzrasta je od 8 do 10. Deca do treće godine uče istražujući, otkrivajući i proveravajući svet svim svojim čulima.
Najprirodniji oblik učenja u ovom uzrastu je igra. Kroz igru dete upoznaje i daje smisao fizičkom i socijalnom svetu koji ga okružuje, ovladava sobom, izgrađuje odnose sa drugima, angažuje i razvija sve svoje sposobnosti zabavlja se i ovladava veštinama potrebnim za život.
Osnovni zadaci u ovom uzrastu su nam:
Osnovni program obuhvata:
Vrtić
Obrazovno vaspitni rad sa decom u vrtićkom uzrastu odvija se u dve grupe;
U ovom uzrastu dete upoznaje i otkriva samo sebe, stiče iskustvo i saznanje o drugim ljudima, razvija odnose i upoznaje svet oko sebe.
Mi u Srećkolinu učenju pristupamo na zanimljiv način, kroz igru, posmatranje, eksperimentisanje i rešavanje problema, vodeći računa o individualnim sposobnostima i potencijalima svakog deteta.
Rad u manjim grupama omogućava vaspitaču da dobro upozna svako dete, njegove sposobnosti i potrebe, i da pruži adekvatno usmeravanje i pomoć kada i koliko je to potrebno, kako bi realizacija programa predviđenog za određeni uzrast protekla uspešno i kako bi svako dete moglo da na najbolji mogući način shvati i savlada zadatke iz određene oblasti.
S obzirom da je naš program rada fleksibilan i dinamičan, saradnja na različitim nivoima između dece i vaspitača, vaspitača međusobno, vaspitača i roditelja, kao i Ustanove sa širim okruženjem je jedan od zadataka koje zajedno ostvarujemo.
Nastojimo da zajedno, uz mnogo ljubavi, pažnje i posvećenosti omogućimo našim mališanima da razvijaju svoju kreativnost, individualnost i radoznalost u skladu sa njihovim interesovanjima i potrebama.
Predškolski program
U godini pred polazak u školu u skladu sa Zakonom o osnovama sistema vaspitanja i obrazovanja sprovodimo obavezan Pripremni predškolski program, u trajanju od 9 meseci. Program vaspitno-obrazovnog rada sa predškolskom decom koncipiran je tako da kontinuirano i sistematski priprema dete za polazak u školu doprinoseći celovitom razvoju deteta. Celoviti razvoj postižemo kreiranjem uslova i podsticaja koji detetu omogućavaju da razvije sve svoje potencijale i svojstva ličnosti, da proširuje iskustva i izgrađuje saznanja o sebi, drugim ljudima i svetu koji ga okružuje. Osposobljavanje deteta za školu vrši se sistematski, uz uvažavanje specifičnosti dece sa kojom se radi.
Pripremni predškolski program doprinosi razvoju fizičke zrelosti - spretnost, pokretljivost, socijalne zrelosti - uspostavljanje kvalitetnih vršnjačkih odnosa, emocionalne zrelosti - bogato i raznovrsno doživljavanje stvarnosti, intelektualne zrelosti – sposobnost da se uči i stiču znanja, kao i motivacione zrelosti koja se ogleda u buđenju želje za učenjem i polaskom u školu.
Zadaci vaspitno-obrazovnog rada u godini pred polazak u školu:
Upisao sam svoje dete u predskolsku ustanovu SRECKOLINO. Moram da priznam da smo moja zena i ja prezadovoljni. Za kratko vreme je nase dete pokazalo svoje sposobnosti i zelju za radom. Mogu reci sa sigurnoscu da smo spremni za prvi razred!
Predškolska Ustanova i vrtić Srećkolino