Vaša firma se ne nalazi ovde?
Pomoći cemo Vam da vas uvek pronađu
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Ugostiteljski med u kesicama
Pitaj firme
Kontakt podaci za vašu firmu

Ugostiteljski med u kesicama

Verovatno da svaki ugostitelj sanja o tome da njegov restoran, kafić, kafana, klub, bife i sl, postane omiljen u gradu, da bude na neki način „kultno mesto“, ili najdraže sastajalište sugrađana.

ugostiteljski med u kesicama

 

Da bi se postigao takav nivo, potrebno je voditi računa o bukvalno svakom detalju, upravo iz razloga što spomenute želje imaju svi vlasnici ugostiteljskih objekata.

Jedan od načina da se razlikujete od mase, jeste da brendirate med koji poslužujete uz čaj, lumunadu, ili neki drugi napitak.

Med u kesicama

Možete da imate najljubaznije i najprofesionalnije osoblje, najukusnije tople i hladne napitke, sjajne kolače i torte, savršen sladoled – ali, ukoliko ne ulažete u marketing, to jest, u reklamu, nećete postići baš previše.

Pod tim mislimo na uniforme osoblja koje su po pravilu sa znakom – logotipom firme, brendirane karte pića, jelovnike i slično, a svakako i na sitnice kao što su kesice u kojima se pakuje ugostiteljski med.

Med za ugostiteljstvo

Zamislite sada jedan ukusan med upakovan u kesicu na kojoj ne piše apsolutno ništa. Zar ne mislite da na ovaj način, gubite mogućnost dodatne reklame za vašu firmu?

ugostiteljski med cena

 

Brendiranje ugostiteljskog meda u kesicama neće vas koštati mnogo novca, ali će uneti jednu finu promenu, i ostaviti sasvim drugačiji utisak na goste. Oni će shvatiti da ste vi neko ko ulaže u najsitnije detalje svog posla, a to sve govori o profesionalnosti i ozbiljnosti.

Osiim toga, dosta ljudi voli da sakuplja kesice za med ili šećer, reklamne čokoladice i slično, što je zapravo neka vrsta hobija. Te goste reklamne kesice podsećaju na prijatne trenutke koje su proveli u nekom kafiću, kafani, hotelu, restoranu i svakako im budi želju da se ponovo vrate na to mesto.

Med za kafiće

Verovatno ne postoji bolji način da se rashladimo u vrelim letnjim danima od toga da sednemo u baštu kafića i da poručimo hladnu limunadu koju ćemo zasladiti medom. Na ovaj način, osim što će gosti uživati u prijatnom osveženju, ugostitelj postiže i dodatni cilj, a to je reklama kafića.

To je postignuto zahvaljujući kesici za med koja na sebi ima logotip kafića i ostavlja pozitivan utisak.

Reklamni med za restorane

Reklamni med za restorane nam dolazi u različitim pakovanjima, koja mogu biti težine od dvanaest, dvadeset, dvadeset pet grama, kao i univerzalni med.

Dimenzije kesice za med mogu biti različite, na primer, 35 x 80 mm ili 35 x 100 milimetara. Transportno pakovanje je obično 150 komada, a rok upotrebe meda je oko pet godina.

Med se isporučuje na adresu naručioca, u roku od dva radna dana.

Med u kesicama za hotele

Kada u nekom hotelu provedemo prijatnih desetak dana na letovanju ili na zimovanju, svakako želimo da ponesemo sa sobom razne sitnice koje će nas podsećati na prijatne trenutke.

Mnogi ljudi imaju običaj da sačuvaju kao svojevrstan suvenir med u kesicama, šećer ili reklamne čokoladice. Kasnije kada budu gledali te uspomene, javiće im se želja da ponovo budu gosti hotela u kome su proveli nezaboravan odmor.

Ugostiteljski med u kesicama – cena:

Za ugostiteljski med u kesicama trebalo bi platiti oko 10 dinara za kesicu težine od 12 grama. Postoji i minimalna količina koju je neophodno poručiti, ali se o tome bliže informišite kod firme kod koje naručujete proizvod.

Pošto ćete raditi brendiranje, prvi put kod naručivanja plaćate izradu klišea, i cena je oko 1000 dinara za jednu boju. Svaki sledeći put kada naručujete, taj izdatak nemate.

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta.

 

 

Iskustva i komentari posetilaca

Mladen Todorovic
Brendiranje ugostiteljskog meda u kesicama neće vas koštati mnogo novca, ali će uneti jednu finu promenu, i ostaviti sasvim drugačiji utisak na goste. Oni će shvatiti da ste vi neko ko ulaže u najsitnije detalje svog posla, a to sve govori o profesionalnosti i ozbiljnosti.
Biljana Brankovic
Ne znam samo na koji drugi nacin bi caj u kaficima mogao da se pije ako nema meda. Mada, pojedini ljudi su koliko samo mogu da primetim, navikli da caj piju bez icega a to po meni znaci da on i nema vise neki poseban ukus.