Da li je kafa za poneti isplativa za ugostiteljske objekte?
Napisano 11.10.2022. ; Ažurirano 30.01.2024.S obzirom na to da se sve više ljudi odlučuje da omiljeni napitak sa kofeinom konzumira u prirodi, to nije ništa čudno što su se mnogi kafići, pa čak i restorani odlučili za opciju takozvane kafe za poneti. Ali u tom slučaju se sasvim opravdano postavlja pitanje da li je ta opcija za vlasnike konkretnih ugostiteljskih objekata isplativa ili ne?
Poznato je naravno da bez obzira koliko je u pitanju kvalitetna kafa, ona ni u kom slučaju ne može podrazumevati istu cenu kao i kada je gost konzumira u samom lokalu.
Baš iz tog razloga se mnogi vlasnici kafića i restorana, odnosno generalno ugostiteljskih objekata koji u ponudi imaju i kafu i različite napitke od kafe, pribojavaju da se upuste u opciju poznatu kao „take away“, odnosno kafe za poneti. Ali zato oni koji su to učinili znaju da nemaju čega da se boje, jednostavno zato što su vodili računa o tome koja ugostiteljska oprema Beograd je najbolja, te izabrali onu koja im omogućuje da svojim gostima pripremaju izuzetno kvalitetne kafe. Uz sve to se vlasnici mnogih lokala i te kako trude da celokupnu ponudu upotpunjuju kad god zatim imaju prilike. Zato se i broj gostiju koji se odlučuju za opciju korišćenja kafe za poneti povećava u takvim ugostiteljskim objektima, a primarno u kafićima i u kafeterijama.
Da li kvalitetna ugostiteljska oprema Beograd utiče i na promet lokala?
Ljudi su ti koji određeni kafić, bar ili kafeteriju, odnosno restoran čine takvim kakav jeste. Sigurno ste puno puta bili u situaciji da vam se možda dopada ponuda nekog ugostiteljskog objekta, ali da niste dočekani onako kako ste zamislili da bi trebalo, pa vas upravo odnos zaposlenih u tom ugostiteljskom objektu odbija da ga ponovo posetite.
Nema nikakve sumnje da je to prvo o čemu razmišljaju ljudi prilikom izbora nekog ugostiteljskog objekta, bez obzira da li je u pitanju restoran, kafić ili bar, recimo.
Međutim, mnogi mladi ljudi posebno u prestonici naše zemlje, ali i u svim drugim gradovima ne obraćaju toliko pažnju na osoblje, koliko to čine pripadnici srednje i starije generacije. Njima je najbitnije da je kafa u konkretnom objektu onakva kako njima odgovara, tako da je bez ikakve sumnje nabavka ugostiteljske opreme vrlo značajna, jer od nje na prvom mestu zavisi kvalitet kafe, odnosno napitaka od nje spravljenih.
Odmah nakon toga je bitno naravno i koja vrsta kafe se koristi, ali i na koji način se priprema.
Nije tajna da u srpskoj prestonici postoje brojne kafeterije, koje već decenijama rade i to sa velikim uspehom. Osnovni razlog za to sasvim sigurno leži u kvalitetu ugostiteljske opreme Beograd na prvom mestu, zatim u kvalitetu sirovina, to jest kafe primarno i na kraju u odnosu zaposlenih prema gostima. Sve to zajedno i te kako utiče na ljude da se odlučuju upravo u takvim lokalima da uzimaju i kafu za poneti.
Kako usluga kafe za poneti povećava promet?
Ako se stavite u poziciju gosta, biće vam jasno zbog čega sve više njih odlučuje da u određenom ugostiteljskom objektu kupi kafu i ode u prirodu ili je ponese na svoje radno mesto, kako bi uživao u njenom ukusu.
Međutim, ne treba zaboraviti ni to da gosti koji se odlučuju za korišćenje opcije kafe za poneti i te kako dobro znaju zašto to čine baš u određenom lokalu, pa će sasvim sigurno prvom prilikom posetiti konkretni ugostiteljski objekati u njemu konzumirati piće.
Iz tog razloga se ne treba opterećivati toliko ni da li je i koliko kvalitetna ugostiteljska oprema Beograd u određenom objektu, a ne toliko ni kvalitetom kafe, koliko uslugom i navikom koju će gost razviti kada redovno u tom lokalu kupuje kafu, koju zatim nosi ili na svoje radno mesto ili uživa u njenom ukusu u toku šetnje.
Upravo to su razlozi zbog kojih se i preporučuje posebno obratiti pažnju na to kakav odnos zaposleni u konkretnom kafiću, baru ili kafeteriji, ali i u restoranu imaju prema gostima koji se odlučuju za korišćenje opcije kafe za poneti. Ukoliko sa njima razviju ispravan poslovni odnos, nema nikakve sumnje da će ti gosti prvom prilikom sesti u konkretni ugostiteljski objekat, kako bi uživali u ukusu omiljenog napitka.