Dodaj firmu

Kako da napravite dobru radnu organizaciju u svojoj stomatološkoj ordinaciji?

; Ažurirano 16.01.2024.
Kako da napravite dobru radnu organizaciju u svojoj stomatološkoj ordinaciji?

Ukoliko biste pitali svoj tim pre početka radnog vremena kakav će biti dan pred vama mogli bi mnogo da naučite o svojoj organizaciji i svom timu.

Dobra organizacija i atmosfera počinje od vrha menadžmenta. Ukoliko su oni sposobni da dobro upravljaju timom i obezbede dobre uslove, organizaciju, opremu i radno vreme, atmosfera u timu će biti pozitivna i pokretačka. Ukoliko se problemi nagomilavaju i ne postoji red u okviru same organizacije, dolaziće do konflikata i nezadovoljstva ali i do nedostatka motivacije što će pacijenti sigurno primetiti.

Obezbeđivanje visokokvalitetne stomatološke nege jasan je cilj svakog stomatološkog tima. Postavlja se pitanje koji je najefikasniji način da se to uradi.

Važno je da su svi članovi tima zadovoljni finansijama kao i da se osećaju cenjenim za sve šti su uradili u okviru tima. Jedino tako on mogu dati svoj maksimum.

Svaki tim se suočava sa izazovima i problemima ali važno je da svi zajedno učestvuju u rešavanju problema.

Dobra ideja je da svakog jutra organizujete kraci sastanak kako bi napravili plan za taj dan. To će pomoći celom timu da se fokusiraju na svoj cilj i pruže najbolju uslugu pacijentima. Stomatolog je najvažniji član tima a kako bi on mogao da se skoncentriše na posao i da svoj maksimum, važno je da svi ostali članovi tima budu organizovani kako bi usluga bila efikasna. Važno je da svako obavlja svoj deo posla i bude maksimalno uključen u organizaciju.

Uspeh jednog tima zavisi i od otvorenosti i od maksimalne posvećenosti. Ukoliko samo nekoliko članova tima daje svoj maskimum to će dovesti do nezadovoljstva i tako će se stvoriti jaz u kolektivu što rezultira stalnim menjanjem članova tima, a ta situacija dovodi do propasti u organizaciji.

Samo tim koji se dobro poznaje i dobro je uigran može ostvariti optimalne rezultate.

Za useh je presudna praksa i mogućnost predviđanja sledećih koraka, kako bi se stvorila efikasnost koju će pacijenti prepoznati. Osim velikog znanja i uvežbanosti važžno je da svaki član tima poseduje određenu dozu empatije i ljubaznosti prema pacijentima kako bi se oni oseććali prijatnije u ne baš prijatnom tratmanu lečenja zuba.

Idi na vrh strane