Dodaj firmu

Tauryss

Kompletan poslovno knjigovodstveni program proveren na velikom broju korisnika. Trajno niska cena: 100 eur godišnje. Sve izmene besplatno preko sajta.
Pročitaj više

Omladinskih Brigada 42
Novi Beograd, Beograd

Cemu sluzi softver za hotele? Imati svoj hotel i istovremeno biti menadžer, verovatno je jedno od najlepših ali ujedno i najstresnijih zanimanja. Postoji niz informacija i podataka koje morate imati u svojoj glavi, ili negde zapisane, međutim, sve te silne cifre i brojeve nije lako dobro organizovati, i to tako da su pregledni i dostupni u svakom trenutku.

Softver za hotelsko poslovanje

Upravo iz tog razloga javlja nam se potreba za asistentom. I to ne bilo kakvim. Već onim što ima zavidnu memoriju, uvek nam je pri ruci, nikada nije umoran i nema slobodan dan niti odmor. 

Gde naći takvog idealnog asistenta? Odgovor je – nabavite kvalitetan softver za hotele. 

Šta sve jedan vlasnik hotela ili menadžer moraju znati? Najpre, neophodna informacija, u svakom trenutku, jeste da li su sve sobe ili apartmani zauzeti? Može se dogoditi da vas neko pozove telefonom, da bi izvršio rezervaciju, a vi morate biti u mogućnosti da taj podatak odmah i proverite. 

Takođe, važno je biti u toku toga ko od gostiju će boraviti sledeće nedelje ili sledećeg meseca, a za uspeh u vašem biznisu je bitno znati i šta vaši gosti vole, odnosno da li imaju neke specifične zahteve. To može na primer biti podatak o tome koja pića gost voli da zatekne u mini baru svog apartmana. 

Tokom boravka u hotelu, gosti koriste razne dodatne usluge, kao na primer, odlazak na golf, jahanje u prirodi i slično. 

Bitne su i informacije koje se tiču plaćanja, pa je neophodno da znate da li svoje račune gost plaća sam ili se fakturišu firmi u kojoj radi?

Kada pogledamo sve napred nabrojane stavke, postaje sasvim jasno, da je nemoguće popamtiti toliku količinu informacija, ali isto tako je malo izvodljivo i da ih zapisujete; zamislite, neko vas pozove na mobilni, nešto pita, a vi prevrćete po tefteru... Ne bi to tako išlo, zar ne? Ili, možda bi i moglo, ali bi vas to svrstalo na dno lestvice kada je u pitanju profesionalnost hotelijera.

Program za hotele

Dakle, naš verni asistent ovde nalazi svoju primenu. Softveri za hotele su kompletno zaokruženi informacioni sistemi za poslovanje objekata, u hotelsko-turističkoj delatnosti. U potpunosti se možete osloniti na njih, jer se radi o vrhunskoj funkcionalnosti i tehnološkim kvalitetima. 

Softveri koji se koriste u poslovanju hotela su projektovani po najsavremenijim svetskim standardima, i uz pomoć njih je moguće pokriti poslovanje jednog ili više hotela u sistemu.

Ovo su programi koji po svojoj strukturi obuhvataju sve poslovne procese hotelskog poslovanja, i po principu transparentnosti omogućavaju uspešno organizovanje i rukovođenje objektima. Pri tome, možete očekivati profitalbilno i efikasno poslovanje, u skladu sa vašom poslovnom strategijom. 

Softveri za hotele – iskustva

Softveri za hotele imaju mogućnost da se prilagođavaju vašim potrebama, odnosno da se nadograđuju, jer svi objekti nemaju iste zahteve u poslovanju. To je istovremeno i jedna od najznačajnijih prednosti. 

Pri korišćenju, naići ćete na niz menija, kao što su recepcija, održavanje, blagajna, cenovnici, šifarnici, kase, robno-materijalno poslovanje hotela, kao i finansijsko poslovanje hotela. 

Softveri za hotele – cena:

Cena zavisi od toga da li želite plaćanje na mesečnom nivou, kada se cena kreće od 40 evra pa naviše, ili ćete izdvojiti 699 evra u proseku za trajnu licencu. 

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta. 

Pitaj sve firme
Idi na vrh strane