Šta je potrebno da uradite pre nego što svoj telefon odnesete u servis?
Napisano 06.05.2020. ; Ažurirano 29.01.2024.Svaki kvar na telefonu,bez obzira da li je reč o kameri, zvuku ili polomljenom ekranu, izaziva nam blagi napada panike, jer je to predmet koji najčešće koristimo, a svako odvajanje od njega kod nas izaziva nervozu.
Pre nego što otrčite u servis, proverite da li ste sačuvali podatke kako oni ne bi trajno nestali.
Postoji još nekoliko stvari o kojima bi trebalo povesti računa:
- Garancija
Prilikom kupovine telefona kod ovlašćenog operatera uz svaki telefon dobijate garanciju, ona obično važi do dve godine. Ukoliko dođe do kvara obavezno telefon odnesite u najbližu prodavnicu.
- Sačuvajte podatke
U servisu se često dešava da Vam izgube dragocene podatke, slike i kontakte, zato obavezno uradite backup podataka da biste sačuvali sve vredne informacije na Vašem telefonu.
- Odjavite se sa svih aplikacija i sačuvajte privatnost
Ova opcija nije obavezna, ali za svaki slučaj zaštitite svoju privatnost, kako ne bi dozvolili upad u Vaše privatne poruke, razgovore i fotografije.
- Slikajte telefon pre nego što ga odnesete u servis
Slikajte kvar na Vašem telefonu, kako bi imali dokaz o stanju telefona pre nego što a odnesete u servis. Iako je mala verovatnoća da ćete imati problem u servisu, nije na odmet da se zaštitite na vreme.