Dodaj firmu

Da li ćete u servisu mobilnih telefona dobiti zamenski telefon, dok je Vaš na popravci?

; Ažurirano 29.01.2024.
Da li ćete u servisu mobilnih telefona dobiti zamenski telefon, dok je Vaš na popravci?

Kada nam se pokvari telefon, nosimo ga u servis, nadajući se da će kvar biti ubrzo otklonjen. U nekom servisu ili ukoliko odete kod svog izabranog operatera, dok traje popravka dobićete na korišćenje zamenski telefon istog ili sličnog telefona, kako u danima dok popravka traje ne biste ostali bez telefona i mogli normalno da funkcionišete.

Poseban problem su zamenski telefoni koje dobijate od svog operatera ili servisera, ponekad se dešava da na zamenskim telefonima ne možete da koristite sve opcije koje imate.

Drugi problem nastaje jer ne postoji zakonski period u kome se mora uraditi servis, već se to proizvoljno određuje, u zavisnosti od perioda za koji se mogu nabaviti zamenski delovi, na taj način se prolongira korišćenje zamenskih telefona, što nije probel kada je sa zamenskim telefonom sve u redu.

Mnogi naši operateri imaju mogućnost korišćenja zamenskog telefona koje koristite dok je Vaš telefon u servisu.

  • Telekom

Kod ovog operatera rok za servisiranje pokvarenog telefona je do 30 dana, a najčešće se kvar rešava za najduže 3 dana u 80% slučajeva i korisnik dobija zamenski telefon na korišćenje za vreme dok traje servisiranje. Ukoliko se kvar ponovi više puta, korisnik će dobiti novi telefon

  • VIP

Kod ovog operatera ukoliko se ustanovi kvar od strane operatera koji je obuhvaćen garancijom, korisnik može izabrati da li želi da mu se telefon popravi ili da dobije nov uređaj. Prilikom servisa takođe dobija zamenski telefon na koriščenje.

  • Yettel

Yettel svoje poslovanje usklađuje sa Zakonom o zaštiti potrošača i zbog toga su prava korisnika zaštićena. Korisnik ima pravo na zemanski uređaj dok je njegov telefon u servisu,ali i na nov uređaj ukoliko kvar koji podleže garanciji ne može da se otkloni.

Idi na vrh strane