Anlaser se drugačije naziva starter, a servis anlasera je nesto sto ste sigurno odradili barem jednom u zivotu. U ovom tekstu ćete se ukratko moći upoznati sa time kako ovaj deo automobila radi i kako da znate da nešto nije u redu, pa je vreme za odlazak u servis.

servis anlasera

 

Remont anlasera

Veoma je interesantno da je anlaser jedan vrlo mali deo u kolima, ali koji ima izuzetno veliku snagu. Bez njegove snage, ne biste bili u stanju da upalite motor. Ako vas zanima gde je tačno lociran, onda ćemo navesti da se nalazi na bloku motora pored zamajca.

Postoje tri naziva za ovaj deo i iz tri su jezika – na nemačkom bi to bio baš anlaser i ta reč se odomaćila kod nas, na engleskom jeziku to bi bio starter motor, dok bi na srpskom anlaser bio elektropokretač, ali ćete veoma retko čuti da neko upotrebljava tu reč.

Njegovo ime lepo objašnjava i njegovu funkciju – u pitanju je električni motor čija je uloga da pokrene dizel ili benzinske motore.

Popravka anlasera

To je jednosmerni motor sa četkicama. Vas verovatno najviše zanima kako da znate koji su najčešći kvarovi koji mogu da se dese kod ovog dela i kako to da primetite. Kod anlasera mogu da se istroše četkice, da automat anlasera bude neispravan, da se istroše biksne, da bendiks bude oštećen, da pregore namotaji ili rotor.

Svi ovi kvarovi imaju svoje simptome, tako da ćete morati da auto odvezete u odabrani servis na popravku. Majstor će pogledati, i utvrdiće da li je potrebno da se ceo anlaser zameni, ili će se raditi njegova sanacija, tj. popravka.

popravka anlasera

 

Svima nam se dogodilo da ne možemo da pokrenemo motor, i to je jedna jako neprijatna situacija. To je onda jedno nepouzdano vozilo, koje predstavlja opasnost i za vas, i za druge učesnike u saobraćaju. Zanimljivo je da anlaser često otkaže u najgorem mogućem trenutku, baš onda kada vam se jako žuri, jer krećete na posao, vodite decu u obdanište i slično.

Ono što je najgore što možete da učinite, a što ipak mnogo vozača radi, to je da uzmu čekić, pa okrenu drvenu stranu i onda njom udaraju po anlaseru. Naravno, ovo neće rešiti problem koji imate. Privremeno ćete upaliti vozilo, jer ćete tim udarcima zapravo uspeti da uspostavite kontakt koji se prekinuo, ali to nije dugoročno rešenje.

To znači da ste samo odložili  zamenu, a trebalo bi da imate u vidu da novi i originalni anlaser nije jeftin. Međutim, samo ovakav deo može za dugi vremenski period da vam reši problem i da ponovo vozite spokojno i bezbedno.

Servis anlasera cena

Kao što smo naveli u tekstu, nije jeftino da se zameni čitav anlaser i to delom koji je nov i originalan. Za utehu, neki delovi mogu da se repariraju, i da tako uštedite deo novca. Moguće i da je kvar mali, kao što su istrošene četkice, tako da vas ovo neće puno koštati. U svakom slučaju, ako imate neki problem sa anlaserom, nemojte nagađati koliko šta košta, već dovezite auto kod svog mehaničara i saznajte tačnu cenu nakon precizne dijagnostike.

*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate oglašivače koji se nalaze na stranici koju upravo čitate.

 

Vaša firma se ne nalazi ovde?
Zakupite neki od paketa - isplatiće Vam se
Dodaj novu firmu
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Servis anlasera
Pitaj firme

Tehnički pregled za putnička vozila

Akcija -% 3600 Din.
Tehnički pregled za putnička vozila - 3.600 din! Tehnički pregled Helmon YU biznis centar!...
AKCIJA ističe za
Preuzmi kupon

Tehnički pregled za teretna vozila (džipovi, kombi vozila, 4x4 vozila)

Akcija -% 4000 Din.
Tehnički pregled za teretna vozila (džipovi, kombi vozila, 4x4 vozila) - 4.000 din! Tehnički pregled Helmon YU biznis ce...
AKCIJA ističe za
Preuzmi kupon