Dodaj firmu

Zablude o dostavi hrane iz vašeg restorana

; Ažurirano 16.01.2024.
Zablude o dostavi hrane iz vašeg restorana

Kako sve veći broj potrošača odlazi na internet, restorani imaju izazov da uskoče u nove trendove poslovanja. Dostava hrane za neke restorane je jedina opcija kako bi mogli da održe poslovanje, zato je važno da se suoče sa izazovima koji ih čekaju na tom putu.

Mit  1: Moram da formiram svoj tim za dostavu

Angažovanje sopstvenih vozača i tačno određivanje načina na koji će vaša flota funkcionisati deo je uspostavljanja vašeg sopstvenog tima za dostavu. Međutim, s nedavnim krčenjem radne snage, ovo možda nije najidealnija opcija za vaš restoran. U stvari, pokretanje dostavnog tima bez ikakvog pojma kako se vodi, rizičan je potez koji mnogi vlasnici restorana ne bi preduzeli zbog ovih operativnih problema:

Planiranje dostave, briga o porudžbinama i vremenu koje je potrebno vozačima da isporuče narudžbine je prestresno ako se bavite i regularnim poslovima. Zato je najbolje rešenje angažovanje firmi koji se već bave dostavom a već su poznati među kupcima.

Istina je, formiranje sopstvenog tima za dostavu nije jedini način da osigurate dostavu hrane svojim gostima. Sa partnerima za dostavu, restorani se mogu spasiti od nevolja na mreži. Iskorištavanje ovih usluga omogućava vam da se više usredsredite na pripremu kvalitetne hrane za vaše kupce.

Mit br. 2: Partnerstvo sa dostavnom kompanijom složen je i naporan proces

Uvreženo je mišljenje da je partnerstvo sa dostavnim kompanijama dugotrajan proces. Svaki vlasnik restorana koji razmišlja o partnerstvu sa dostavom morao bi da razmotri nekoliko razloga kako bi pronašao najbolje rešenje. Ali koja bi dostavna kompanija bila najbolji partner? Iako je pitanje jednostavno, nije tako lako pronaći jednu kompaniju koja može zadovoljiti sve potrebe vašeg restorana. Evo nekoliko tačaka koje možete uzeti u obzir kada tražite partnera za dostavu vašeg restorana:

  • Da li partner nudi besplatne softverske ili hardverske alate za upravljanje isporukom?
  • Da li možete da integrišete ove postupke isporuke u vašu platformu za naručivanje na mreži?
  • Možete li direktno da pratite i kontaktirate vozača bez prolaska kroz pozivni centar partnera za dostavu?
  • Kako će vaš partner vratiti plaćanje pouzećem?
  • Da li postoji sistem za rešavanje žalbi kupaca nastalih zbog nemara tokom isporuke?
  • Da li će biti naknada za kašnjenje u isporuci?

Možda vam se čini da je potrebno puno vremena i truda da biste ispunili sve potrebe vašeg partnera za dostavu. Čak i nakon što se odlučite za jedan, potrebno je više vremena uložiti u povezivanje i komunikaciju sa dostavnom kompanijom. Put do partnerstva za isporuku može se činiti dugim i zamornim. Srećom, to ne mora biti slučaj!

Mit  3: Ne mogu da dostavim hranu, jer je vrlo kvarljiva

Dostava hrane izuzetno je vremenski osetljiva zbog kvarljive prirode nekih jela. Mnogi vlasnici restorana se plaše da njihova hrana, kada je isporuči, ne dođe do kupaca sveža, onako kako bi trebalo. Na primer, poslastičarnice se često uzdrže od izlaska na mrežu zbog ovog problema sa kojim veruju da bi se suočile. Iako ovo može izgledati kao problem isporuke, sigurno nije. Bilo je F&B preduzeća koje se suprotstavljaju mogućnostima da svojim kupcima dostavljaju prehrambene proizvode poput hladnih napitaka, kolača, pa čak i morskih plodova!

Ako su vaši prehrambeni proizvodi vrlo kvarljivi, pakovanje će rešiti problem. Da bi hrana bila topla, pakujte je u posude koje najbolje čuvaju toplotu. Isto tako, bilo bi gotovo nemoguće dostaviti sladoled na mesto udaljeno satima, a da se ne otopi. Za pakovanje hrane koristite suvi led ili izolovanu vreću. Na ovaj način će vaša ambalaža spasiti vaše prehrambene proizvode da ne postanu neprikladni za jelo, čak i uz male promene u vremenu isporuke.

Idi na vrh strane