Dodaj firmu

Stvari koje rade efikasni menadžeri restorana

; Ažurirano 16.01.2024.
Stvari koje rade efikasni menadžeri restorana

Menadžeri restorana rade pod velikim pritiskom, zahtevne poslove koji uključuju mnoštvo zadataka.

Od upravljanja vremenom do nege zaposlenih i usluga kupcima, menadžeri restorana moraju imati posebne veštine da bi dobro obavljali svoj posao.

U ovom članku razmatramo osam stvari koje visoko efikasni menadžeri restorana rade kako biste svoj restoran učinili što uspešnijim.

- Oni poštuju svoje osoblje

Jedan od najboljih načina da motivišete svoje osoblje da pruži najbolju korisničku uslugu gostima je da im pokažete da ih poštujete.

Ovo je osobina visoko efikasnih menadžera restorana - oni poštuju svoj tim.

Najbolji menadžeri se prema osoblju ponašaju kao prema pojedincima. Poštuju svoje ideje i brige. O svom timu uče na ličnom nivou.

Kada menadžer oseti da ga osoblje poštuje, oni rade bolje i lojalniji je.

- Oni komuniciraju

Izuzetno efikasni menadžeri restorana pozitivno komuniciraju sa svojim zaposlenima. Znaju da koriste konstruktivnu kritiku kako bi poboljšali rad svog tima.

Efikasna  komunikacija apsolutno je obavezna za menadžere restorana. Bez toga će se osoblje vašeg restorana teško okupiti kao tim, a motivacija će biti niska.

Sjajni komunikatori su vešti u rešavanju problema, pregovaranju o sukobu i omogućavanju da se njihovo osoblje osnaži.

Evo nekoliko stvari koje menadžeri restorana mogu učiniti da poboljšaju svoje komunikacijske veštine:

- Oni su dosledni

Jedna od najboljih stvari u restoranskoj industriji je ta što je svaki dan drugačiji. Upoznajete i služite različite ljude, a često nudite drugačiju hranu u obliku specijaliteta za taj dan.

Iako ovo može davati energiju, takođe može izazvati stres kod osoblja.

Efikasni menadžeri restorana su stubovi doslednosti. Pouzdani su i osoblje može računati na njih bez obzira na to šta im dan dobaci.

Doslednost menadžera se svodi na osoblje i pomaže svima da rade zajedno na kohezivniji način.

- Oni postavljaju standarde

Prvi razlog zbog kojeg ljudi napuštaju posao je njihov menadžer. Jednom kada ovo shvatite, možete raditi na uspostavljanju prave kulture za svoje osoblje.

Izuzetno efikasni menadžeri restorana znaju kako žele da izgleda njihova timska kultura, a zatim prave plan da je podstaknu.

Na primer, ako želite da podstaknete kulturu korisničke usluge, potrudite se da to prvo pružite svojim zaposlenima. Redovno hvalite svoje osoblje, nagrađujte ih što prelaze i dalje i redovno im zahvaljujte.

Imajte politiku otvorenih vrata. To znači da menadžer ostavlja vrata „otvorenima“ kako bi podstakao transparentnost i temu otvorenosti. Pitanja, komentari, nedoumice i predlozi dobrodošli su u bilo kom trenutku, a sa politikom otvorenih vrata zaposleni se osećaju kao da imaju svoj glas. Osoblje može slobodno da svrati u kancelariju menadžera u bilo kom trenutku.

Održavajte redovne, redovne sastanke osoblja. Najbolji plan je to učiniti pre svake smene. Uverite se da svaki zaposleni zna šta se od njega očekuje tokom smene. Održajte kratak kratki razgovor i ohrabrite osoblje.

Koristite pohvale, puno. Podstaknite komunikaciju davanjem povratnih informacija svom timu i davanjem do znanja kad god ih vidite kako čine nešto dobro.

Zaposleni koji se osećaju cenjenim od strane menadžera sa dobrim veštinama komunikacije bolji su u svom poslu.

Idi na vrh strane