Vođenje restorana je dovoljno teško samo po sebi, a da se ne morate nositi sa svim neočekivanim troškovima koji se pojave. Iako su nepredviđeni troškovi neizbežni, pametni vlasnik restorana, može da izbegne većinu neočekivanih troškova restorana.
Vođenje restorana je dovoljno teško samo po sebi, a da se ne morate nositi sa svim neočekivanim troškovima koji se pojave. Iako su nepredviđeni troškovi neizbežni, pametni vlasnik restorana, može da izbegne većinu neočekivanih troškova restorana.
Kako leto prolazi, vreme je da počnete da razmišljate o svom sezonskom jesenjem meniju. Da biste pratili svetske trendove i ponudili gostima ukuse koji asociraju na jesen pogleajte sledećih par predloga i osvežite svoj meni.
Ako razmišljate o razvoju vašeg poslovanja, franšiza vašeg koncepta restorana može biti odličan način za širenje.
Godinama je opšte uverenje da je doručak neophodan za pravilan početak dana i nikada ga ne treba preskočiti. Međutim, nedavne studije sugerišu da doručak možda nije naročito važan za celokupno zdravlje, a usuđujemo se da to kažemo, možda nije ni potreban.
Iako se predviđa rast cena hrane sledeće godine, postoji mnogo načina na koje možete da kontrolišete koliko trošite na sastojke za vaš restoran.
Kako se sve više kupaca odlučuje za dostavu obroka, menadžeri i vlasnici restorana traže nove načine za poboljšanje isporuke. Ali da biste poboljšali uslugu dostave, morate da procenite dostavu i identifikujete područja koja bi mogli da unapredite.
Stalno menjanje zaposlenih je značajno pitanje u restoranskoj industriji. Restorani imaju stope promene zaposlenih od preko 70 procenata svake godine, a prosečni troškovi zamene zaposlenog mogu biti veliki.
Prihvatanje sezonskog menija odličan je način da vaš restoran ide u korak sa trendovima u restoranskoj industriji, a da bude zanimljiv vašim gostima i osoblju. Da ne zaboravimo, sezonski meni vam pruža priliku da povećate poslovanje.
Sa rastućom konkurencijom i sve zahtevnijim potrošačima, efikasna marketinška strategija može značiti razliku između uspeha i neuspeha.
S obzirom na to da se predviđa da će se isporuka hrane povećati tri puta brže od prodaje na licu mesta u naredne četiri godine, jasno je da dostava nije samo prolazni hir.