Dodaj firmu

Kako da sprečite stalnu promenu zaposlenih u svom restoranu?

; Ažurirano 16.01.2024.
Kako da sprečite stalnu promenu zaposlenih u svom restoranu?

Stalno menjanje zaposlenih je značajno pitanje u restoranskoj industriji. Restorani imaju stope promene zaposlenih od preko 70 procenata svake godine, a prosečni troškovi zamene zaposlenog mogu biti veliki.

Visok stepen promene zaposlenih ne samo da povećava vaše troškove već i demorališe zaposlene, pogoršavajući vašu reputaciju. Evo nekoliko stvari koje biste trebali uzeti u obzir ako želite da zadržite zaposlene i poboljšate svoj profit i ugled.

Zaposlite prave ljude

Kao i kod većine problema, sprečavanje da se stalna promena zaposlenih uopšte dogodi mnogo je poželjnije nego baviti se činjenicom da vam ljudi stalno odlaze i napuštaju pozicije u vašem restoranu. Kad se sve uzme u obzir, zapošljavanje pravih ljudi za taj posao jedan je od najboljih načina da sprečite ovu pojavu.

Kada zapošljavate zaposlene u restoranima, ne tražite samo veštine i iskustvo. Takođe biste trebali uzeti u obzir stavove kandidata, što je možda bolji pokazatelj njihove pouzdanosti. Potražite oduševljene i optimistične kandidate koji su otvoreni za rad u zajedničkom okruženju.

Možda je najvažniji period za novog zaposlenog sa vama prvih nekoliko nedelja. Za to vreme vaš novi radnik će steći osećaj kakav ste poslodavac i može li se dugoročno videti u tom poslu ili ne. Zato je od ključne važnosti da nove zaposlene pripremite za uspeh i učinite da se osećaju dobrodošlo.

Uspostavite formalni proces početka saradnje i dodelite zaposelnom mentora koji će ga obučavati i voditi kroz posao. Mali napor u početku uveliko doprinosi dugoročnom zadržavanju zaposlenih.

Isto tako, trebalo bi da pružate stalnu obuku svojim stalnim radnicima. Ako vaši zaposleni osete da na tom poslu nemaju perpektivu i ne mogu da napreduju. Brzo će izgubiti interesovanje i što je još važnije motivaciju, što je jedan od najčešćih razloga zbog čega vas radnici napuštaju. Suprotno tome, ako vaši zaposleni osećaju da ste uložili u njihov razvoj, veća je verovatnoća da će ostati uz vas.

Jednosmerna komunikacija od menadžera do osoblja recept je za nisko zadovoljstvo zaposlenih.

Zaposleni se osećaju cenjenima kada osećaju da se i njihov glas čuje. Pokažite da vam je stalo do vaših zaposlenih rešavanjem njihovih problema.

Redovno održavajte sastanke sa svojim zaposlenim kako biste procenili njihovo zadovoljstvo i povremeno ih ispitivali o iskustvu zaposlenih. Sprovedite neke promene koje vaši zaposleni predlažu. Tako će se osećati kao da imaju više vlasništva u vašem poslu i doprineti njegovom uspehu.

Na kraju, obavite izlazne intervjue sa zaposlenima koji odlaze. To će vam omogućiti da otkrijete razloge zbog kojih su otišli i šta možete učiniti da sprečite da veći broj zaposlenih ode iz istog razloga.

Idi na vrh strane