Dodaj firmu

Kako da povećate pozitivne recenzije i utiske o vašem restoranu?

; Ažurirano 16.01.2024.
Kako da povećate pozitivne recenzije i utiske o vašem restoranu?

Kupci se više nego ikad oslanjaju na onlajn recenzije kako bi dobili adekvatne recenzije gde mogu dobro da jedu ili pojedu omiljeno jelo. Za puno gostiju jelo u restoranu posebna je prilika koja se ne dešava svaki dan. Iz tog razloga ljudi žele da prikupe što više informacija pre vremena kako bi bili sigurni da će imati nezaboravno i ukusno iskustvo. Sada je više nego ikad važno povećati pozitivne recenzije na društvenim mrežama jer je lokacija i ponuda restorana najvažnija za povećanje popularnosti vašeg restorana na društvenim mrežama.

Sa popularnošću različitih vodiča restorana na internetu, prikupljanje tih informacija je lakše nego ikad, a online recenzije sada igraju glavnu ulogu u određivanju da li će novi gosti pronaći put do vaših stolova ili ne.

Da biste zadržali zvezdanu reputaciju svog restorana i privukli nove goste, moraćete da usredsredite na svoj deo brendiranja i marketinške pažnje na povećanje popularnosti na internetu.

Pratite ove savete o tome kako da povećate pozitivne recenzije restorana na društvenim mrežama i gledajte kako će vam se to isplatiti u najkraćem roku.

1. Uključite svoj tim u praćenje recenzija

Ako imate solidnu bazu redovnih gostiju koji vole vaš restoran i sa kojima ste već uspostavili komunikaciju, možete ih kontaktirati i pozvati da ostave pozitivan komentar o svom iskustvu u vašem restoranu.

Gosti sa kojima ste proveli vreme gradeći pozitivan odnos poželeće da vaš restoran uspe, a recenzije su jednostavan način usmene pohvale koju vam verovatno već daju. Verovatno će vaši redovni posetioci biti zainteresovani da ostave pozitivan komentar o usluzi ili hrani koju su probali.

Izgradite odnos sa svojim klijentima i gostima.

Šta ako ste novootvoreni restoran koji nema uspostavljene veze sa redovnim klijentima? Pa, vreme je da počnete da gradite tu bazu lojalnih kupaca. Zabeležite goste za koje ste primetili da su posebno zadovoljni uslugom i one koji su počeli redovno da dolaze i nagradite to.

ma kao vlasnikom i podstaknite svoje menadžere da učine isto. Povremeno im pošaljite malo digestiva ili predjela po kući kako biste pokazali koliko cenite njihov posao.

Ostvarite komunikaciju sa gostima koji su već ostavili pozitivan komentar.

Internet svet se sastoji od stvaranja zajednice i angažmana - uključujući i svet kritika! Odvojite nekoliko minuta svake nedelje da odgovorite zahvalnicom gostima koji su već ostavili pozitivne Ne samo da će postojeći gosti ceniti vezu i uložiti više napora da postanu stalni gosti, već će potencijalni gosti takođe biti skloniji da ostavljaju povratne informacije kada vide uticaj koji to ima na vlasnika restorana i osećaće da mogu da se povežu sa njim na ličnom nivou. Povezivanje na ovom nivou je jedna od najboljih strategija za povećanje pozitivnih recenzija restorana na mreži.

Idi na vrh strane