Kako da poboljšate uslugu dostave u svom restoranu?
Napisano 05.01.2021. ; Ažurirano 16.01.2024.Kako se sve više kupaca odlučuje za dostavu obroka, menadžeri i vlasnici restorana traže nove načine za poboljšanje isporuke. Ali da biste poboljšali uslugu dostave, morate da procenite dostavu i identifikujete područja koja bi mogli da unapredite.
Postoje dve ključne metrike koje treba uzeti u obzir prilikom merenja efikasnosti napora u isporuci vašeg restorana:
Tačnost
Vaši kupci vole vašu hranu, ali posebno je vole kada je dostavljena na vreme. Pripazite koliko je vremena potrebno između kupca koji daje narudžbinu i kada ona zaista stigne.
Otvaranje po novoj porudžbini isporučene hrane je poput otvaranja poklona, ali jedna greška i kupci se mogu osećati kao da dobijate poklon koji niste tražili. Potrudite se da dvaput proverite porudžbine, između svojih dispečera i vozača. I dispečer i dostavljač bi trebalo da provere svaku porudžbinu pre nego što izađe na vrata.
Pre prihvatanja porudžbine:
- Smanjite posebne zahteve kupaca navođenjem svih mogućih opcija dodataka u meniju.
- Podesite zasebno pripremno područje za narudžbine za isporuku (ako prostor dozvoljava).
Primanje porudžbina:
- Koristite isti proces i meni za dostavu - od kuvanja hrane do ubrzanja i pakovanja porudžbine.
- Potvrdite porudžbinu kako bi vaši kupci znali da se priprema njihova hrana.
- Priprema naloga za isporuku:
- Navedite status na listiću kada je narudžbina napravljena.
- Pročitajte kompletnu porudžbinu i posebna uputstva.
- Pakovanje porudžbine za isporuku:
- Označite svaki predmet kao „spakovan“ nakon što ga stavite u torbu.
- Spakujte odvojeno topla i hladna jela.
- Priložite kartu u jednu torbu i označite sve torbe imenom kupca.
- Sigurno zatvorite vreće (pomoću trake, spajalica itd.)
Vreme je da se isporuka pravilno izvrši
Puno toga treba poboljšati u isporuci. Srećom, ne morate to da radite sami. Sarađujte sa svojim timom da biste kreirali i izvršili pravi proces za vaš program isporuke.