Dodaj firmu

Koji reklamni materijal je najjeftiniji za izradu?

; Ažurirano 17.01.2024.
Koji reklamni materijal je najjeftiniji za izradu?

Uprkos tome što mnoge štamparije vrlo često prezentuju reklamni materijal, za čiju su izradu specijalizovane, kao najjeftiniji, neosporna je činjenica da njegova izrada uopšte nije jeftina.

Naravno da sve zavisi od toga na šta je tačno fokusirana određena kompanija i za kakvu vrstu marketinga se odlučila, ali štampanje reklamnog materijala se u svakom slučaju smatra značajnom investicijom. Iako jeste u pitanju investicija koja će se na dugoročnom planu bez ikakve sumnje isplatiti, ne može se prenebregnuti da štampanje reklamnog materijala nije baš toliko povoljno koliko mnoge štamparije prezentuju. Ali ipak, treba posmatrati šire i shvatiti koliko je, zapravo značajno da jedna kompanija vodi računa i na taj način o svom poslovnom imidžu.

Obično kada je u pitanju neka uspešnija kompanija, njeni nadležni se odlučuju i za davanje korporativnih poklona, kako se naziva specifična vrsta reklamnog materijala. Reč je najčešće o rokovnicima, kalendarima, upaljačima i hemijskama sa logom te kompanije, koji se poklanjaju uglavnom poslovnim partnerima ili određenim klijentima.

Bude li se dogodilo da nadležne u toj kompaniji pitate koji je reklamni materijal najjeftiniji, oni će vam reći vrlo verovatno da to uopšte nije važno, jer taj materijal ima svoju svrhu.

Sa druge strane, kompanije koje jedva sastavljaju kraj sa krajem, teško da razmišljaju o tome. A ako nekoga od nadležnih u takvim firmama upitate za mišljenje o ovome, budite sigurni da će vam reći da su flajeri najjeftiniji reklamni materijal.

Mnoge štamparije nude 5.000 flajera po ceni od svega 3.000 RSD. Cene se naravno razlikuju, a u principu što je veći tiraž, to će biti povoljnija i cena izrade.

Nije dobro da se jedna kompanija fokusira isključivo na to da reklamni materijal plati što jeftinije, jer nadležni u toj firmi moraju biti svesni činjenice da su ulaganjem u odabrani reklamni materijal, oni samo na dobitku, jer će se vremenom to i te kako isplatiti.

Izradom reklamnog materijala će predstaviti svoju kompaniju na najbolji mogući način što većem broju klijenata. I upravo to je način na koji će im se uložen novac vratiti.

Idi na vrh strane