Centriranjem ili reglažom trapa točkovi na motornom vozilu se nameštaju tako da budu međusobno paralelni i postavljeni pod pravim uglom u odnosu na horizontalnu podlogu. Kada vozilo ostvaruje kontakt sa podlogom na ispravan način, vožnja je prijatnija, upravljanje je jednostavnije, a udobnost u automobilu je na visokom nivou.
Centriranje trapa je jednostavna ali i veoma bitna stavka u okviru redovnog održavanja svakog automobila, stoga je ne treba zanemarivati. Trap u neispravnom stanju može dovesti do opšte nemogućnosti upravljanja vozilom i gubljenja kontrole u vožnji.
Simptomi nepravilno centriranog trapa mogu se ogledati u neujednačenom trošenju i habanju prednjih pneumatika u odnosu na zadnje i obrnuto, ili u zanošenju vozila u jednu stranu pri vožnji. Spomenuti simptomi, međutim, mogu takođe ukazivati na lošu izbalansiranost točka ili na dotrajalost guma ili neodgovarajući pritisak u njima. Na svaki od ovih znakova treba se brzo obratiti stručnom serviseru.
Prema preporuci automobilskih stručnjaka, reglažu trapa treba vršiti jednom godišnje ili posle pređenih 15000 km, prilikom stavljanja novih pneumatika, ali i nakon svake intervencije na trapu kao što je zamena amortizera, kugli, krajeva spona, letve volana, itd. Na remećenje pravilne geometrije trapa može da utiče i neočekivan prelazak preko veće rupe ili ivičnjaka tokom vožnje.
Većina auto servisa danas poseduje savremenu opremu kojom se, uz pomoć trodimenzionalnih kamera i lasera, utvrđuju precizne mere i rastojanja između točkova. Uređaj za reglažu trapa od prikupljenih podataka stvara matematički model vozila. Zatečeno stanje trapa se zatim poredi sa fabrički propisanim parametrima za dotično vozilo. Kada se utvrde sva odstupanja od zadatih parametara proizvođača, pristupa se reglaži trapa. U zavisnosti od konkretnog stanja vozila i tipa automobila, nekada je potrebno centrirati samo prednje, a nekada sva četiri točka. Čitav postupak reglaže trapa u proseku ne traje duže od dvadeset minuta.
Cena reglaže trapa formira se imajući u vidu veličinu točkova, odnosno pneumatika i kreće se od 1000 do 2500 dinara.
Vožnja sa ispravno centriranim trapom čini lakšim održavanje pravca na putu, čuva pneumatike od nepotrebnog preteranog habanja i pomaže pri održavanju racionalnog nivoa potrošnje goriva.