Dodaj firmu

Polovni delovi za japanska vozila Auto otpad Neša

Otkup automobila Neša nudi Vam najbolja rešenja i cene kada želite da prodate Vaše polovno ili havarisano vozilo, nezavisno od stanja u kome se nalazi. Odmah po Vašem pozivu dolazimo na lice mesta i vršimo realnu procenu vrednosti vozila koje želite da prodate.
Pročitaj više

Vodovodska 177
Čukarica, Beograd

Polovni delovi za japanska vozila sve su trazeniji. Japanci su poznati po svojoj preciznosti, tačnosti i verovatno vam vaše vozilo koje je njihovog porekla radi „kao sat“. Ipak, zub vremena može doskočiti i iskusnim Japancima, pa će tako vašem automobilu u nekom trenutku zatrebati ugradnja novog dela. 

Upotrebili smo reč nov deo, ali da li baš mora da bude nov? Ili može da bude polovan, a da vam isto tako dobro služi?

Polovni delovi za Mazdu

Savremeni svet nametnuo je brz tempo života, pa mnogi vozači nemaju vremena da obilaze auto otpade i biraju odgovarajuće delove. Spas za ovu situaciju leži u internetu, odnosno ponudi polovnih rezervnih delova, što sve možete pronaći i ispod našeg teksta.

Da se nadovežemo na pitanje iz uvoda našeg teksta, a to je nov vs polovan deo? Ako kupite nov deo, u prodavnici a pri tome ne znate njegovo poreklo, ne možete samim tim biti sigurni ni u njegov kvalitet, čime potencijalno možete dovesti u opasnost sebe, svoje bližnje ili druge učesnike u saobraćaju.

Polovni delovi za Nissan

Sa druge strane, u prilog polovnim auto delovima govori činjenica da njih možete naći originalne, ali malo korišćene. Oni se često skidaju sa „stranaca“, havarisanih vozila, ili čak novih, koji su slupani neposredno po izlasku iz salona automobila, pa su tako završili na auto otpadu. Delovi takvog auta, složićemo se svi, sasvim su novi, a vama će za male pare služiti dugi niz godina.

Polovni delovi za Toyotu

Verujemo da bi se i mudri Japanci složili sa svim ovim što smo rekli, pa bi vam i oni preporučili da odete na obližnji auto otpad i da izaberete deo za sebe. Za neke auto delove vam nije potrebna provera ispravnosti, i možete ih opušteno kupiti, dok za neke druge, valjalo bi da se konsultujete sa osobljem auto otpada.

U te delove spadaju homokinetički zglob, letva volana, diskovi i doboši, pumpa ulja, dizne, turbo punjač, hladnjak motora i klime, grejač kabine, ventilatori, pojedini senzori, davači, opruge, razni prekidači, izduvni sistem ili njegovi delovi, amortizeri, spone, ramena (viljuške) i drugi.

Polovni delovi za Subaru

Ako su vam potrebna stakla, branici, sedišta, kvake, retrovizori, menjač, limarija (hauba, vrata, krila, poklopac prtljažnika...), releji, pumpa goriva, anlaser, sirena, alternator, tapacirung, motor brisača, farovi, svetla i migavci – ove delove možete kupiti bez neke provere, jer oni ne utiču direktno na sigurnost u vožnji.

Polovni delovi za Mitsubishi

Cene polovnih delova su različite. Na to koliko će koštati dobar originalni rezervni deo za Mitsubishi utiče nekoliko faktora, kao što je trenutna ponuda i potražnja na tržištu polovnih auto delova, zatim u kakvom je stanju sam deo, ko je proizvođač novog dela, jer se i među njima pravi osetna razlika, u zavisnosti od kvaliteta i proizvođača...

Polovni delovi za Suzuki

Ako ste našli deo koji vam za vaš Suzuki odgovara i došli ste na auto otpad koji nudi kupcima tu mogućnost da sami skidaju delove sa automobila, mi vam ipak savetujemo da se za tu vrstu usluge obratite prodavcima na auto otpadu. Oni su stručni, a vi biste mogli da prilikom neveštog skidanja oštetite deo, pa da bespotrebno plaćate dva puta.

Polovni delovi za japanska vozila – cene:

U cilju vaše orijentacije, navešćemo par primera: menjač za Mazdu, cena u proseku oko 140 evra, za Mitsubishi,  za svetla i signalizaciju, u proseku treba izdvojiti 10 evra, dok se za 59 evra u proseku mogu naći delovi za remont motora. 

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate auto otpade ispod našeg teksta.

Pitaj sve firme
Idi na vrh strane