Otkup automobila Neša nudi Vam najbolja rešenja i cene kada želite da prodate Vaše polovno ili havarisano vozilo, nezavisno od stanja u kome se nalazi. Odmah po Vašem pozivu dolazimo na lice mesta i vršimo realnu procenu vrednosti vozila koje želite da prodate.
Pročitaj više
Polovni delovi za Audi danas se mogu lako naci. Audi je san mnogih zaljubljenika u automobile, međutim postoje i ti srećnici kojima je ovaj san java, pa uživaju u čarima svog mezimca. Svaki auto prelazi hiljade i hiljade kilometara, i tako iz godine u godinu, pa će jednoga dana svakako biti neophodna zamena nekog njegovog dela.
Kada biramo polovni deo, moramo paziti da odaberemo takav deo koji će zadovoljavati naše kriterijume po pitanju najpre bezbednosti i sigurnosti u vožnji. Nije isto da li kupujemo deo od auta koji je završio na auto otpadu jer je odmah po izlasku iz salona negde udaren, pa ga je vlasnik ostavio, skoro sasvim novog, ili biramo deo od limuzine koja je prešla milion kilometara.
Na auto otpadima možete pronaći delove za Audi automobile koji su originalni, pa ćete često čuti i same majstore mehaničare, koji vam kažu da je bolje da kupite polovan deo ali originalan, nego nov deo u radnji, ali koji je sumnjivog porekla i kvaliteta.
Ma koliko se mi brinuli o svojim mezimcima, redovno ih vozili na tehnički pregled, koliko god da je sati vaš majstor proveo doterujući vašeg četvorotočkaša, obavljajući male i velike servise, ipak će doći trenutak kada ćemo morati da mu zamenimo neki deo.
Stari i dotrajali deo svakako ugrožava vašu sigurnost, sigurnost vaših bližnjih ali i svih ostalih učesnika u saobraćaju.
Iz tog razloga je potrebno da se deo zameni na vreme, kako ne bi nastali određeni problemi, a u današnje vreme dosta ljudi pribegava nabavci polovnih auto delova za Audi.
Možda se pitate koje je poreklo polovnih auto delova koji bi trebalo da budu ugrađeni u vaš Audi? Odgovor je da se gotovo svi polovni rezervni delovi skidaju sa havarisanih automobila, sa „stranaca“ i vozila u koja vlasnici jednostavno više nisu imali ekonomsku računicu da ulažu zbog lošeg stanja ili da ih registruju zbog motora sa velikom kubikažom.
Često mnogi ljudi brkaju pojmove polovan i repariran deo. Šta je jedan a šta drugi? Dakle, polovan deo nije isto što i reparirani, jer su drugopomenuti prošli proceduru sređivanja koja ima za cilj da ih dovede u gotovo fabričko stanje i u mnogim slučajevima se ne razlikuju od novog orinalnog dela.
Možda želite da sami skinete deo sa automobila kada se nađete na auto otpadu na kojima postoji ta mogućnost? Mi vam ne savetujemo da to radite, jer vi ipak niste majstor. Šta se može dogoditi? Na primer, kada sami pokušavate ovu akciju skidanja dela, isti može da se ošteti.
Iz tog razloga je najbolje da „rizik“ skidanja dela prepustite vlasniku auto otpada ili radniku koji je zadužen za to.
U cilju vaše orijentacije, za kompresor klime potrebno je izdvojiti u proseku 100 evra, za hladnjak vode, oko 4200 do 5500 dinara, lambda sonda za Audi, od 8500 dinara u proseku, za regulator pritiska, oko 20 evra, za hladnjak klime od 35 do 45 evra...
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate auto otpade ispod našeg teksta.