Polovni delovi Toyota, ko ih nudi, koja im je cena? U višemilionskom gradu, bićete sasvim izgubljeni ako nemate automobil. Odnosno, imaćete izgubljeno vreme i obaveze koje nisu završene u roku. Kada auto radi dobro, obično ne razmišljamo ni o čemu, jednostavno ga vozimo, uz povremene tehničke preglede, mali i veliki servis. Ali uprkos svoj brizi za našeg mezimca, nakon više godina upotrebe, moraće da dođe trenutak kada će biti potrebno da se zameni dotrajali deo novim. Ali, da li taj deo baš mora da bude nov?
Otkup automobila Neša nudi Vam najbolja rešenja i cene kada želite da prodate Vaše polovno ili havarisano vozilo, nezavisno od stanja u kome se nalazi. Odmah po Vašem pozivu dolazimo na lice mesta i vršimo realnu procenu vrednosti vozila ko...
Pročitaj više
Polovni delovi Toyota, ko ih nudi, koja im je cena? U višemilionskom gradu, bićete sasvim izgubljeni ako nemate automobil. Odnosno, imaćete izgubljeno vreme i obaveze koje nisu završene u roku. Kada auto radi dobro, obično ne razmišljamo ni o čemu, jednostavno ga vozimo, uz povremene tehničke preglede, mali i veliki servis. Ali uprkos svoj brizi za našeg mezimca, nakon više godina upotrebe, moraće da dođe trenutak kada će biti potrebno da se zameni dotrajali deo novim. Ali, da li taj deo baš mora da bude nov?
Nov vs polovan deo. Ovo je večita dilema mnogih vozača. Kada pogledaju ponudu na internetu, videće da su rezervni delovi sa veoma nelogičnim cenama. Naime, negde su polovni skuplji od novih. Zašto se to dešava? Polovan deo ne mora uvek da bude mnogo korišten. Može biti, na primer, skinut sa vozila koje je voženo svega par meseci po izlasku iz prodajnog salona, a onda slupano. To se ne događa tako retko, kao što možda mislite. Iz tog razloga takav deo, na auto otpadu ima višu cenu u odnosu na nov deo u prodavnici, koji nije originalan, i koji je neproverenog kvaliteta.Da li želite u svom autu ugrađeno nešto nesigurno, sumnjivog porekla?
Naravno, na auto otpadima ima dosta delova sa „stranaca“, havarisanih vozila, ali i onih za koja prethodni vlasnici više nisu imali računicu da u njih ulažu. Takođe, mogu se pronaći i automobili koje su vlasnici dovezli na auto otpad, jer nisu više želeli da plaćaju visoku cenu registracije zbog velike kubikaže motora. Razlozi su razni, pa zato nemojte imati predrasude kada se radi o kupovini polovnih rezervnih delova na auto otpadima. Mi vam preporučujemo da budete skeptičniji kada je reč o delovima kojima se ne zna ni poreklo ni kvalitet.Na cenu polovnih delova utiče više faktora. Kao što smo naveli, stanje u kome je deo, najviše diktira cenu, a pored toga, bitno je i ko je proizvođač novog dela. I među njima cena znatno zna da varira, a na to koliko ćete platiti polovan deo uticaće i trenutna ponuda na tržištu polovnih delova.
Često se može pronaći krilatica među prodavcima na auto otpadu koji kažu: „Radimo samo sa originalnim delovima, kineske ne držimo!“ Verovatno unapred žele da izreklamiraju svoju robu, a vas uvere da poseduju kvalitet koji tražite. Naravno, provera ispravnosti za neke delove neće biti potrebna i to su delovi koji ne utiču na bezbednost u vožnji na direktan način, dok za one koji na to utiču, biće potrebna konsultacija sa prodavcima na auto otpadu ili sa vašim majstorom. Ako poželite da sami skidate deo, mi vam to ne preporučujemo, jer se dešavalo da ljudi to urade, ali ne na valjani način, pa polovni deo oštete. Time imaju dvostruke troškove, pa je uvek bolja varijanta da se „rizik“ skidanja dela prepusti ljubaznom osoblju na auto otpadu.Vama ostaje da uživate u svojoj Toyoti, kao i do sada, kada znate da su delovi koje ste u nju ugradili provereni i originalni.
Radi vaše orijentacije, evo nekih primera cena: hladnjak klime od 35 do 45 evra, aluminijumske kapice ventila već od 300 dinara, za branik, prosečna cena je 30 evra. Alu felne 15 coli 149 do 200 evra. Retrovizor je u proseku 25 evra, hauba i gepek oko 100 evra.*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate auto otpade ispod našeg teksta.
Cao! treba mi crevo sto ide od turbine do filtera i koja je cena ako ga imate. treba mi za toyotu avensis 2.0 d4d 2002 godiste, 110kw, 81 ks. sasija: SB172DBN00E074312
mozete me dobiti na tel: 060/300-6785 ili na mail: jankovic.igor77@gmail.com
Imate li djelove za TOYOTA AURIS 2016 1.4D D-D4-SPECIFIKACIJA POTREBNIH DJLOVA ZA TOYOTU AURIS 1,4 D-4D HB5 LUNA 1. BRANIK PREDNJI SA SREDNJOM RESETKOM 2. HAUBA PREDNJA 3. HLADNJAK KLIME 4. HLADNJAK VODE 5. HLADNJAK INTERKULER 6. STOPA DESNA GORNJA 7. STOPA ZADNJA 8. VEZNI LIM-PRDNJI 9. GREDA DONJA GJE SE KACI STOPA 10. KUCISTE VENTILATORA SA VENTILATOROM 11. MASKA-PREDNJA 12. SINA ISPOD BRANIKA (GREDA) 13. SVA TRI CRIJEVA KLIME 14. KUCISTE FILTERA ULJA 15. HLADNJAK ULJA NA FILTER 16. TERMODAVAC VODE 17. SENZOR NA ALTENATOR 18. PLASTIKE ISPOD MOTORA 19. PLASTIKE IZVISE MOTORA 20. PODRUB TOCKA DESNI 21. POKLOPAC NA TERMOSTATU 22. TABLA SA AIRBAGOVIMA 23. AIRBAGOVI KROVA LIJEVI-DESNI 24. AIRBAG VOLANA 25. PREDNJI POJASEVI PECURICA BRANKO +382 69 233 685 +382 30 318 127 E-mail: bpecurica@gmail.com
Toyota ima i vise nego kvalitetne polovne delove. Sve drugo je koliko mi se samo cini u Beogradu cisto gubljenje vremena. Mada, koliko samo mogu da vidim ljudi se za neko drugo vozilo opredele samo zbog dostupnosti delova.
Kako god da okrenete, u svakom slucaju, ovi polovni delovi moraju da se lepo plate. Nista tu drugo mene licno ne moze da zacudi.
Koliko samo mogu da vidim, tesko da mozete kod nas da pronadjete tako kvalitetne polovne delove.
ovo su odlicni polovni delovi a opet mogu da se kupe za relativno male pare.
U svakom slucaju pre ili kasnije ovi polovni delovi moraju da se lepo plate. Sve drugo je onda samo gubljenje vremena i nista vise od toga.
Po meni su ovo naravno i vise nego odlicni delovi od kojih ne postoji nista bolje. Sve drugo je manje vazno.
Naravno da je sto se Toyota vozila tice, kvalitet veoma vazan. Sve drugo je cisto gubljenje vremena.
Kako god da okrenete, ovo jednostavno nisu polovni delovi koji su namenjeni svacijem dzepu.
Naravno da je sto se Toyote tice, kvalitet veoma vazan. Sve drugo je mnogo manje vazno.
Sto se tice ovih polovnih delova, najvaznije od svega je da se na vreme odlucite za kvalitet. Sve drugo je daleko manje vazno i bitno.
Sva sreca pa ovi delovi mogu relativno lako da se pronadju u Beogradu. Hvala Bogu pa otpadi nicu bukvalno kao pecurke.
Sto se mene licno tice, ovaj tip vozila bih uvek bez nekih vecih problema mogao da izvedem. Zaista nista vise po tom pitanju dalje ne treba da brinete.
Odmah trebad a znate da polovni delovi za Toyotu zapravonisu ni malo jeftini.
Po pitanju Toyota vozila, samo treba da se opredelite za kvalitet. Ako to budete uradili u tom slucaju se sigurno necete pokajati.
Moje je misljenje da po pitu polovnih delova za Toyotu, ubedljivo je najbolje resenje da posetite radnju Gojko. To je prema tome radanj u koju mozete da imate puno poverenje.
Po pravilu Toyota moze da ima veoma kvalitetne polovne delove u ciji kvaliteta zaista nemate razloga da sumnjate. Pri tome, sve su to polovni delovi koje mozete da nabavite po veoma povoljnim cenama na auto otpadu Stojanovic.
Toyota ima jedne od kvalitentijih polovnih delova. Jednostavno, morate na pravi nacin da se uverite u kvalitet tih polovnih delova sami ukoliko ih iskoristite na svojim kolima.
Toyota jeste jedan pouztdan tip vozila. Medjutim, ono sto je problem sa Toyotom je to da je porpilicno zahtevan auto za odrzavanje u smislu da je poprilcno tesko pronaci polovne delove, a i kada ih pronadjete treba da budete spremni da ih debelo platite.
Toyota je poznata po veoma kvalitenim i izdrzljivim - pouzdanim vozilima. Ne biste zbog toga trebali da imate nekih vecih problema sa tim tipom vozila. Ukoliko se vec nesto pokvari, onda je malo teze i skuplje naci kvalitetan polovan rezervni deo.