Personalni trener Miloš Kalušević

  • 1
0.00 | 0 ocena

Individualni trening za decu

Cena na upit
Oceni ovaj proizvod
0.0 | 0 ocena

Porudžbenica

Proizvod Količina Cena
Individualni trening za decu din.
+ troškovi dostave
Podaci za isporuku

Porudžbenica

Uspešno ste poslali porudžbenicu.

Uskoro ćemo Vas kontaktirati radi potvrde porudžbine.

Hvala!

Individualni trening za decu

Deci je potrebna fizička aktivnost da izgrade snagu, koordinaciju i samopouzdanje i da postave osnovu za zdrav životni stil. Takođe stiču veću kontrolu nad aktivnošću.

Deca školskog uzrasta treba da imaju mnogo šansi za obavljanje različitih aktivnosti, sportova i igara koje odgovaraju njihovoj ličnosti, sposobnostima, starosti i interesovanjima. Većini dece neće smetati dnevna doza kondicije sve dok je zabavna.

Smernice za fizičku aktivnost za decu školskog uzrasta preporučuju da dnevno dobijaju jedan sat ili više od umerene do jake fizičke aktivnosti.

Većina fizičkih aktivnosti trebala bi biti aerobna, gde deca koriste velike mišiće i na taj način razvijaju telo.
Fizičke aktivnosti za jačanje mišića i jačanje kostiju treba uključiti najmanje 3 dana nedeljno.
Deca prirodno grade snažne mišiće i kosti dok trče, skaču i igraju se. Programi za formalnu težinu nisu potrebni, ali su sigurni kada su pravilno dizajnirani i nadgledani od strane trenera.

Kroz fizičke aktivnosti deca uče o sportskom upravljanju, postavljanju ciljeva, susretu sa izazovima, timskom radu i vrednosti vežbanja.

Imajte na umu detetovu starost i nivo razvoja, prirodne sposobnosti i interese. Deca od 6 do 8 godina izoštre osnovne fizičke veštine poput skakanja, bacanja, udaranja i hvatanja. Neki uživaju radeći to u organizovanim sportskim timovima, ali netalentovana deca ne mogu da isprate rad u grupi, jer nisu na istom tehničkom i motoričkom nivou kao ostala deca u grupi. Pokažite svoju podršku vašem detetu i angažujte trenera koji će mu pomoći da dostigne nivo kao i sva ostala deca.

Deca od 9 do 12 godina usavršavaju, unapređuju i koordiniraju veštine. Neki se još više zalažu za sport, dok drugi odustaju kako se takmičenje pojačava i nivo igre se poboljšava. To nemora da bude slučaj i sa vašim detetom ukoliko na vreme usvoji sportske veštine koje će mu pomoći da lakše prihvati rad u grupi.
Važno je pronaći alternativne načine da dete bude aktivno. Ohrabrite dete koje ne voli fudbal, košarku ili druge timske sportove da probaju druge aktivne mogućnosti kako bi bila fizički aktivna.

Dete sa hroničnim zdravstvenim stanjem ili invaliditetom ne sme biti isključeno iz fitnes aktivnosti. Neke aktivnosti se možda trebaju izmeniti ili prilagoditi, a neke mogu biti previše rizične u zavisnosti od stanja. Razgovarajte sa lekarom o tome koje su aktivnosti bezbedne za vaše dete.

Deca koja uživaju u sportu i vežbanju obično ostaju aktivna tokom svog života. I održavanje kondicije može poboljšati način na koji deca rade u školi, izgraditi samopoštovanje, sprečiti gojaznost i umanjiti rizik od ozbiljnih bolesti poput visokog krvnog pritiska, dijabetesa i srčanih bolesti kasnije u životu.

Slične objave ove firme
Povratak na stranicu čija je osnovna delatnost
Sport i kultura Individualni trening