Najjeftinije varijante su i najčešće tražene, kada su u pitanju reklamni materijali. U to svakako nema nikakve sumnje.
Sezona praznika ove godine se značajno razlikuje, a sva dešavanja i žurke uglavnom se organizuju online.
Umesto da očekuju da će se kancelarijski život „vratiti u normalu“ nakon koronavirusa, vođe preduzeća i timova trebalo bi da planiraju ono što mnogi nazivaju „novom normalnošću“.
Budući da su se naš radni život, društveni život, pa čak i porodična okupljanja preselili na mrežu, verovatno razmišljate o efikasnim načinima kako da organizujete virtuelni team building kako bi se zabavili sa kolegama i kako ne bi pokvarili tradiciju ali sada na bezbedniji način.
Ukoliko ste poslodavac ili ste u firmi zaduženi za organizaciju poslovnih aktivnosti u cilju zabave i druženja, a razmišljate da je team building pametna ideja i da li ima smisla da team building uvodite kao svoju redovnu aktivnost, možda će vam navedeni razlozi pomoći da brže odlučite.
Neophodno je prvo da imate ideju šta želite da reklamirate, kako biste što manje vremena potrošili i na osmišljavanje reklamnog materijala i na njegovu izradu.