Dodaj firmu

SU COPY

5.0 | 1 ocena
Član 1 godinu

Dobar naslov i zanimljivi podnaslovi, u kojima postoje ključne reči - to bi bila jedna kratka formula za kvalitetan tekst.

Ipak, nije sve tako lako kao što se čini. Naslov ne sme da obećava nešto čega u tekstu nema, a samo zbog toga da bi privukao ljude da kliknu. Ukoliko to činite, vrlo brzo ćete na sebe navući etiketu žute štampe, a to vam svakako nije potrebno.

Takođe, pisci greše i u tome što stavljaju mnogo ključnih reči, pa to deluje veštački, tj. tekst nije prirodan. Neophodn je da se spontano nametne čitaocu ono što on zapravo traži i želi da pročita - ali da bi se to postiglo, neophodno je znanje i iskustvo u oblasti kopirajtinga.

Kategorija: Marketinske agencije Beograd
Objavljeno: 05.10.2020.
# ID Oglasa: 030548
Firma: SU COPY
Idi na vrh strane