Sta je to lepljenje branika? Saobraćaj je često veoma dinamičan, pa bez obzira na svu vašu pažnju, i ljubav koju gajite prema svom četvorotočkašu, uvek postoji neko ko je nervozan za volanom, pa upravlja neoprezno, ne vodeći dovoljno računa o drugim učesnicima. Ponekad je i sekund dovoljan da se „kucnete“ sa nekim i eto štete na braniku. Branik se „hrabro žrtvovao“ da bi ublažio udarac, te da ne bi došlo do neke ozbiljnije štete koju biste skupo plaćali.
Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine....
Pročitaj više
Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan....
Pročitaj više
Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja...
Pročitaj više
Popravite oštećen branik na Vašem vozilu, brzo i efikasno, posetite branik servis Petrović. Nezavisno od štete naš stručni tim majstora će učiniti da Vaš automobil izgleda kao nov kada izađe iz našeg servisa. Takođe, vršimo varenje plastike...
Pročitaj više
Efikasno i stručno otklanjamo svaki mogući kvar na automobilima, lakim teretnim vozilima i kamionima. Rešavamo sve mahničke, limarske, električne i elektronske probleme....
Branik servis Plastic već dugi niz godina uspešno vrši sve vrste popravki plastičnih delova na automobilima, motorima i skuterima. Uz pomoć najsavremenije opreme i alata, u mogućnosti smo da otklonimo sve vrste oštećenja i učinimo da Vaš br...
Autolakirer Đole je nadaleko poznat po uspešnom sređivanju limarije za sve vrste vozila. Bilo da su u pitanju sitne popravke ili teške havarije, dovešćemo Vaše vozilo u savršeno stanje. Takođe, vršimo usluge lakiranja i farbanja vozila, po ...
Povoljna cena i kvalitetna usluga kada Vam zatreba krpljenje ili popravka branika je zagarantovana ukoliko se odlučite za Branik servis Krsmanić Beograd....
Kada je u pitanju popravka branika, Plastik Servis je prava adresa za Vas. Zahvaljujući iskustvu i stručnosti našeg tima majstora nudimo Vam brzu i kvalitetnu uslugu. Takođe, vršimo popravku hladnjaka, farova i drugih plastičnih delova na v...
Sta je to lepljenje branika? Saobraćaj je često veoma dinamičan, pa bez obzira na svu vašu pažnju, i ljubav koju gajite prema svom četvorotočkašu, uvek postoji neko ko je nervozan za volanom, pa upravlja neoprezno, ne vodeći dovoljno računa o drugim učesnicima. Ponekad je i sekund dovoljan da se „kucnete“ sa nekim i eto štete na braniku. Branik se „hrabro žrtvovao“ da bi ublažio udarac, te da ne bi došlo do neke ozbiljnije štete koju biste skupo plaćali.
Na vozilima novije proizvodnje, branici, kao i mnogi drugi delovi, izrađuju se od plastike. Neko kaže da je to prednost, neko kaže da nije, ali svi se slažu u jednom: plastika poseduje dozu elastičnosti, što joj pomaže kod amortizovanja udarca u neku pokretnu ili nepokretnu prepreku. Usled te savitljivosti, plastika neće tako lako pući, ali moramo imati na umu da nije neuništiva, naravno. Iz tog razloga, na vašem braniku od plastike, mogu se javiti manje ili veće pukotine, čak može otpasti i deo plastike, što sve zahteva intervenciju od strane profesionalnih majstora iz branik servisa.Prvo je potrebno ustanoviti koliko je plastični branik oštećen. U tu svrhu, majstor će najpre skinuti branik sa vozila, pažljivo odšrafljujući sve veze, čak i one skrivene ispod ukrasnih maski i kopči, a ponekad će biti neophodno da skine i farove i hladnjak, da bi branik bio dostupan i oslobođen. Kada sve to uradi, majstor će povući branik ka sebi i u stranu, pa će se on lako skinuti. Branik je potrebno očistiti, da bi se lepo video stepen oštećenja. Neki ljudi, naročito neiskusni vozači, koji imaju skupoceno vozilo, kada im se dogodi pomenuto „čukanje“, padaju u očaj, i odmah požele da kupe novi branik. Pri tome, oni ne razmišljaju, da se ista nezgoda može dogoditi ponovo u budućnosti, pa takvi izdaci gube smisao. Ulaganjem u lepljenje branika, to jest u njihovu opravku, vi zapravo štedite novac, jer nećete odmah „poleteti“ u prodavnicu auto delova i kupiti novi branik. Stručno osoblje servisa nudi opravke po veoma prihvatljivim cenama, a da pri tome oštećenja koja su postojala budu sasvim sanirana. Vozilo je kao novo, vama je ostao novac u džepu, dakle, šta kažete na naš predlog?
U servisima, majstori koriste profesionalni alat, koji vi svakako nemate kod kuće, ako ste mislili sami da se igrate popravke. Za opravku branika koriste se imbus, toreks i nabodni ključevi, dugački šrafcigeri (ravni i zvezdasti), a pored toga i specijalne električne lemilice, kao i industrijski fenovi. Jasno je da plastika postaje fleksibilnija, to jest savitljivija kada se zagreje. Industrijski fen iz sebe izduvava topao vazduh, kroz mali otvor, veličine oko pet milimetara. Poseduje različitu snagu i opseg temperature. Nakon lepljenja, sledi šmirglanje i lakiranje, da bi se obezbedili dugotrajni rezultati. Vaše vozilo, iako je pretrpelo neznatna oštećenja, nakon intervencije, izgledaće kao novo, a sve zahvaljujući veštini i iskustvu majstora. Popravke se vrše u najkraćem mogućem vremenskom roku, tako da će vaš ljubimac biti ponovo spreman za krstarenje po gradu.
Za popravku branika, potrebno je izdvojiti između 50 i 80 evra, ali tačnu cenu vam može reći samo majstor, pošto ista zavisi od toga koliko je vaš branik oštećen.*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate branik servise oglašene ispod našeg teksta.
Ukoliko imate neko manje ostecenje na braniku, onda je u svakom slucaju najbolje resenje za vas da posetite branik servis Krsmanic koji se nalazi u Rakovici. Lepljenje branika je u svakom slucaju opcija za koju treba da se odlucite ukoliko imate neko manje ostecenje pa nije potrebno da se braika vari.
Kod lepljenja branika je koliko samo mogu da vidim veoma vazno da se na vreme odlucite za kvalitet. Neke druge stvari su sto se mene licno tice daleko vece gubljenje vremena nego nesot drugo sto bi trebalo da bude.
Koliko mi se samo cini, lepljenje branika kako god da okrenete nije ni malo naivno.
U svakom slucaju kako god da okrenete, lepljenje branika nije ni malo jeftino kako god da okrenete.
U svakom slucaju, mora ono da se debelo plati ukoliko mislite da bude bas onako kvalitetno uradjeno.
Sigurno da to nije bas tako jednostavno kao sto se mozda na prvi pogled cini.
Ovo je jednostavno nesto sto ne mora nuzno da kosta puno. Naravno pod uslovom da pronadjete postenog majstora.
Ovo je uvek bila posebno teska aktivnost.
Kako god da okrenete, lepljenje branika je nesto sto treba da se debelo plati.
U svakom slucaju ovo nije nesto sto bi trebalo puno da kosta. zaisat ne mogu da zamislim neki drugi scenario.
Koliko mi se samo cini, svako lepljenje branika je nesto sto mora posebno da se plati. Sve drugo je manje vazno.
Licno mislim da je po ovom pitanju najvaznije da se opredelite za kvalitet. jedino je to koliko je mni poznato bitno.
Ovo je sigurno nesto sto ne moze svako da uradi kako treba. Bas iz tog razloga treba da potrazite samo neko bas dobro i provereno mesto.
Sada se koriste bas neki savremeni lepkovi to da se posle toga zaista nista vise ne prepoznaje.
Veoma je vazno da lepljenje branika moze da bude veoma kvalitetno. Mada, to je mogu samo ukoliko svoje poverenje ukazete branik servisu Vasic Nenad.
Po pitanju kvlaitenotg leplenja branik,a ubedljivo je najbolje resenje da posetite branik servis Matrix u koji mozete da imate definitivno puno poverenje.
Ukoliko ste vec resili da uradite lepljenje branika onda je bolje da se postarate da vam to uradi vec neko u koga u tom smislu mozete da imate puno poverenje i ko moze da ima precizne ruke.
Ukoliko imate neko manje ostecenje na braniku, onda je u svakom slucaju najbolje resenje za vas da posetite branik servis Krsmanic koji se nalazi u Rakovici. Lepljenje branika je u svakom slucaju opcija za koju treba da se odlucite ukoliko imate neko manje ostecenje pa nije potrebno da se braika vari.