Dodaj firmu

Najčešča pitanja koja serviseri računara dobijaju?

; Ažurirano 16.01.2024.
Najčešča pitanja koja serviseri računara dobijaju?

Oni koji rade u servisu računara svakodnevno dobijaju mnoštvo pitanja, budući da rad računara iziskuje toliko opcija i operacija. Ipak, vremenom su se izdvojila ona najčešća.

Evo nekih od glavnih pitanja koja se najčešće čuju u servisu računara i rešenja za svako od njih:

- Šta da radim ako mogu da vidim samo plavi ekran na računaru?

Serviseri računara predlažu prvu proveru da biste potvrdili da je monitor pravilno povezan i funkcionalan. Na tastaturi dodirnite taster F8 da biste pokušali da dođete do ekrana za pokretanje sistema pomoću opcije "Bezbedni režim". Ako to uspe, možda imate problem sa upravljačkim programom video zapisa. Ako ne možete da uđete u Safe Mode, preuzmite i narežite Linux Live CD. Ako to možete uspešno da uradite, velike su šanse da nema problema sa memorijom, grafičkom karticom ili matičnom pločom. Veća je verovatno da će problem biti sa instalacijom hard diska ili operativnog sistema Windows. Pokušajte ponovo da instalirate Windows da biste videli da li se računar ispravno pokreće.

- Upravo sam kupio novi (ili renovirani) računar - kako da ga podesim?

Iskusni računarski servisi mogu da prođu sa vama u kući kako bi vam pomogli da instalirate sve programe koji su vam potrebni i da vas pravilno povežu sa Internet uslugom i mrežom.

- Kako da zaustavim banere?

Blokiranje ovih oglasa na računaru i mobilnom telefonu je moguće. Serviseri iz tima za podrške mogu da vam pomognu da instalirate pretraživač na telefon koji ih blokira u skladu sa sistemom proizvođača telefona. Takođe mogu da instaliraju softver za blokiranje banera na računaru nakon potpune provere da bi se uverili da ovi baneri nisu rezulat virusa.

- Potrebna mi je pomoć pri instaliranju bežične mreže.

Iskusni serviseri pokazaće vam kako da koristite novu mrežu i kako da sprečite sve moguće napade na nju.

- Kako možete da mi pomognete u spasavanju podataka?

Tim za podršku u servisu računara ne samo da vam pomažu da pronađete izgubljene datoteke, već vas i sprečava da ih ponovo izgubite. Iskusni tim za podršku će obezbediti resurse neophodne za prikupljanje datoteka i programa izbrisanih iz bilo kog razloga. Pored toga, možemo da prenesemo i neke ili sve vaše podatke u drugi izvor ako je operativni sistem oštećen, kao i da primenimo rezervno rešenje za budućnost.

- Zašto računar neće da se pokrene?

Prvo proverite da li izvor napajanja radi i da li je računar povezan sa njim. Ako sve radi, računar možda ima problem sa matičnom pločom, prekidačem za predmet ili centralnom jedinicom za obradu (CPU). Pokušajte da zaobiđete prekidač predmeta da biste uključili računar. Ako to ne uspe, proverite matičnu ploču da li ima vidljivih oštećenja na njenim kondenzatorima.

- Zašto računar radi sporo?

Kada se to dogodi, prvo ponovo pokrenite računar da biste videli da li će to biti brzo rešenje. Ako to ne funkcioniše, velike su šanse da je hard disk prepun i da to dovodi do usporavanja rada računara.

Idi na vrh strane