Zasto je kruzni trening tako dobar? Bila je zima, pa proleće, vi ste se malo opustili, da ne kažemo „zapustili“. To nije baš gruba reč, jer kada smanjimo fizičke aktivnosti, a sebi dozvolimo veće uživanje u hrani, naročito onoj brzoj i nezdravoj, ovakav način života dovodi do pojave viška kilograma. 

Telo sa masnim naslagama niti ko želi da ima, niti ko želi da vidi. A stiže leto, na primer, i vi ćete hteli-ne hteli, svoje telo morati razgolititi na plaži ili bazenu. Ne želite da se stidite, pa šta da radite? Vremena nema, jedino što vam može pomoći na brz i efikasan način jeste – kružni trening.

Kružni trening – kako se radi?

Ovo je varijanta – zategni se na brzaka! Sastoji se od šest do dvanaest stanica, koje se izvode jedna za drugom, u krug. Na svakoj stanici se radi samo jedna serija i svaka stanica pokriva drugu regiju tela. Na primer, najpre se urade vežbe za grudne mišiće, potom za leđa, tako da se grupe mišića mogu odmoriti. 

Preporuka je uraditi vežbu za gornji deo tela, pa zatim odmah preći na vežbu za donji deo. Brze promene i brzo izvođenje vežbi u kružnom treningu, stvaraju našem telu specifičan stres, koji se razlikuje od uobičajenih vežbi, na primer dizanje tegova u teretani.

Ono što su benefiti kružnog treninga, jeste uticaj na razvoj snage, izdržljivosti, agilnosti, brzine, eksplozivnosti, te gubljenje kilograma.

Kondicioni trening

Kondicija je spremnost našeg tela da podnese i izdrži određene napore. To je bitan aspekt fizičke spremnosti, i prvenstveno je orijentisan na razvijanje i održavanje motoričkih sposobnosti, brzine, snage...

Kvalitetan kondicioni trening trebalo bi da obuhvata i aerobne i anaerobne vežbe, odnosno vežbe sa opterećenjem. 

Aerobni trening

Ovo je trening pri kome se koriste velike mišićne grupe za izvođenje ritmičkih pokreta kojima se do određenog nivoa podiže frekvencija srca i disanja u određenom vremenskom intervalu. Pri aerobnom treningu srčani puls je od 55 do 90 posto od maksimalnog. Pri tome, organizam postiže stabilno stanje između unosa i potrebe za kiseonikom. 

Primeri aerobnog vežbanja su džoging, step, veslanje, čas aerobika, vožnja bicikla, planinarenje, plivanje...

Trening snage

Svi volimo da vidimo telo, muško ili žensko, sa lepo definisanim i izvajanim mišićima. Da bi se to postiglo, neophodan je trening snage. Plan treninga za razvoj snage se razlikuje od treniranja kome je cilj povećanje mišićne mase, što ljudi veoma često poistovećuju. Rast mišića nastaje kao posledica treninga, a mišićna snaga ima i komponentu učenja, koja se razvija za vreme treninga. To bi značilo da kod treninga snage trenira se i nervni sistem, to jest veza između nervnog i mišićnog sistema.

Možemo spomenuti:

- trening celog tela, pri kome se tretiraju velike mišićne grupe. Telo funkcioniše kao celina, pa ga tako treba i trenirati.

- push-pull trenig, kod ove vrste treninga snage mišićne grupe su podeljene na one koje vuku i one koje guraju. 

- podela treninga na gornji i donji deo tela.

Kružni trening – cena

Cene se kreću u rasponu od 2200 dinara za 8 termina, preko 2500 din. za 12 termina i 2900 dinara za 20 termina, za period od mesec dana. 

*Cene su informativnog karaktera, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate fitnes klubove i teretane ispod teksta. 

Vaša firma se ne nalazi ovde?
Zakupite neki od paketa - isplatiće Vam se
Dodaj novu firmu
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Kruzni trening
Pitaj firme

Iskustva i preporuke posetilaca

28.11.2018
Kristina Milojevic

Ukoliko planirate da pocnete da praktikujete kruzni trening, onda je u svakom slucaju najbolje resenje za vas da posetite neki od centara gde biste mogli kvalitetno da ga praktikujete. Kada to kazem, mislim pre svega na to da to bude neki od centara koji ima strucne i obucene instruktore.

29.08.2017
Ivana Petrovic

Kako god da okrenete, da biste se opredelili za kruznio trening, pre ili kasnije cete morati dobro oko svega da se unapred informisete. To je kakao god da okrenete po meni odlicna stvar sto bi svakom coveku njegovo zdravlje trebalo da bude na prvom mestu.

16.05.2017
Petar Jankulovski

Nije ovo uopste los trening, samo po meni zaista treba da znate sta je potrebno sa cim da kombinujete.

28.04.2017
Marina Zivkovic

Koliko samo mogu da vidim, sto se ovog treninga tie, kvalitet je i vise nego jasan. Druge stvari i nisu bas toliko vazne.

18.04.2017
Stojance Ristovski

U svakom slucaju je ovo odlicna vrsta treninga u koju je najbolje da se sami uverite. Sve drugo je samo gubljenje vremena i nista vise sem toga.

31.03.2017
Jovana Milinkovic

Sto se ovog treninga tice, sigurno je kvalitet nesto sto je i vise nego posebno. Sve drugo je mnogo losije resenje.

16.03.2017
Milen Jovanovic

U svakom slucaju kruzni trening treba da se debelo plati. Sve drugo je manje vazno.

24.02.2017
Lea Stankovic

Sto se tice kruznog treninga, kvalitet je naravno i vise nego vazan. Sve drugo je samo stvar dogovora.

08.02.2017
Filip Milutinovic

Sto se tice kruznog treniga, odmah treba da znate da je veoma bitno da od samog pocetka izgradite jednu solidnu izdrzljivost.

30.01.2017
Simona Vucinic

Najvaznija stvar od svega je ta da kruzni trening bude bas onako dobro organizovan.

12.01.2017
Mihajlo Nastasovic

Ukoliko planirate da kruzni trening sami obavljate, onda je veoma vazno da svebude na mestu. Mada, koliko se mni samo cini, najvaznije od svega je to da imate dovoljno novca pa da kupite svu potrebnu opremu.

11.01.2017
Marta Dencevic

Ako pricamo realno, za kruzni trening je ipak potrebno imati dovoljno novca. Tako da znate i sami da je novac nekada problem.

22.12.2016
Todor Markovic

Po pitanju kruznog treniga, samo mogu da kazem da je veoma bitno da se dobro psihicki spremnite kako biste tacno od pocetka znali sta planirate da uradite sa svojim telom.

06.12.2016
Ljubinka Sreckovic

Po pitanju kruznog treninga, samo treba da posetite neku teretanu u kojoj vas uvek mogu posavetovati da radite neke proverene kruzne treninge.

05.12.2016
Janko Zivanovic

Ukoliko vam je vec potrebna kvalitetan kruzni trening samo unapred dobro treba da znate sta vam je ciniti. Odnosno, kruzni trening mora da se radi po tacno utvrdjenom programu.

18.11.2016
Nikolina Pantelic

Ukoliko vam je potreban kvalitetan kruzni trening, ubedljivo je najbolje resenje da posetite teretanu Power Gym i da se bas taom licno uverite u kvalitet.

31.10.2016
Jana Stankovic

Takodje je veoma vazno i da adekvatnu paznju posvetite pravilnom izvodjenju tih vebi, kako vam se ne bi desilo da se slucajno nekom nesmotrenoscu i povredite.

28.10.2016
Petar Jankovic

Upravo zbog toga sto moze da vam bude naporan, veoma je vazno da ga upraznjavate kao poseban trening a ne kao trening koji cete kombinovati sa kario treningom.

07.09.2016
Marko Petrovic

Definitivno je super stvar ukoliko ste se odlucili da upraznjavate kruzni trening. Medjutim, cesto on i sam moze da bude naporan i zbog toga je najbolje ukoliko neko krace vreme provedete u nekim bazicnim pripremama, primera radi brzo hodanje.

02.08.2016
Dusan Markovic

Ukoliko planirate da pocnete da praktikujete kruzni trening, onda je u svakom slucaju najbolje resenje za vas da posetite neki od centara gde biste mogli kvalitetno da ga praktikujete. Kada to kazem, mislim pre svega na to da to bude neki od centara koji ima strucne i obucene instruktore.

01.08.2016
Biljana Brankovic

Za nas u zene koje se nalaze u godina, mislim da kruzni trening zaista nije previse potreban. Pre bi se moglo reci da nam je potrebna neka druga vrsta treninga a to je neka umerena aktivnost.

01.07.2016
Ivan Stojanovic

Ovo je vrsta treninga koju svako od vas moze da organizuje a da pri tome ne mora da ide u teretanu ili da placa skupe termine. Zbog toga svi vi treba sto vise stvari da uradite u svojoj reziji.