Dodaj firmu

Šta čini dobrog radnika na recepciji u vašem kozmetičkom salonu?

; Ažurirano 16.01.2024.
Šta čini dobrog radnika na recepciji u vašem kozmetičkom salonu?

Najbolji kandidati za posao ne ostaju predugo nezaposleni, što pronalaženje prijatnog recepcionera u salonu čini težak zadatak. Imajući ovo na umu, neophodno je utvrditi osobine koje želite kod recepcionera salona, pre nego što nastavite da tražite pravu osobu koja će preuzeti ulogu prvog kontakta u salonu.

Menadžeri za zapošljavanje mogu pružiti jasan niz kriterijuma koji će im pomoći da identifikuju pravu osobu za posao. Takođe je neophodno otvoriti aplikacije pre nego kasnije kako biste izbegli gubitak sjajnog recepcionera salona u konkurentskim salonima, banjama i drugim sličnim ustanovama. Kompanije sa efikasnim procesom zapošljavanja imaju veće šanse da zaposle visokokvalifikovanog i iskusnog radnika.

Šta je posao recepcionera u kozmetičkom salonu?

Lista zadataka recepcionera kozmetičkog salona ima samo male razlike od onih koji rade u kancelarijama. U osnovi, evo zadataka koje recepcioner salona preuzima.

Kao recepcioner trebalo bi da:

  • Srdačno pozdravite klijente, pomozite im na određenim kozmetičkim stanicama i obavestite kolege o njihovom dolasku.
  • Zakažite i potvrdite sastanke putem telefona ili e-pošte.
  • Efikasno obradite transakcije, kao i izdavanje priznanica
  • Ponudite osveženje i razgovarajte sa klijentima dok čekaju svoj red za stolicom u salonu.
  • Primajte pozive i obrađujte upite putem telefona, e-pošte i ulaska.
  • Pružite informacije o salonskim uslugama koje se nude za ulazak.
  • Obavestite klijente o promocijama i popustima u salonu.
  • Obavestite klijente o njihovim predstojećim sastancima u salonu.
  • Organizujte i ažurirajte evidenciju klijenta, uključujući kontakt i adresu za obračun.

Neka recepcija bude čista i uredna

 

Želite kandidata koji može da ima značajan uticaj na salon, ima odličan dosadašnji uspeh u preuzimanju inicijative, spreman je da sarađuje sa ostalim zaposlenima u salonu i klijentima i poseduje idealan balans veština, iskustva i potencijala za budući napredak u karijeri.

Recepcioner salona takođe je odgovoran za administrativne i korisničke zadatke u salonu. Takođe ste odgovorni za osiguravanje praćenja zaliha na stanju, tako da će se sve porudžbine ažurirati u skladu s tim kako bi se izbegao nedostatak i kašnjenje u pružanju usluga u salonu. Recepcioner salona odgovoran je za dobavljače kako bi se obezbedio dobro opremljen inventar.

Tokom procesa zapošljavanja obavezno uključite sledeće osobine koje tražite na recepciji salona:

Efektivne veštine komunikacije

Sasvim je prirodno tražiti od recepcionera salona da ima izvrsne veštine verbalne komunikacije. Aktivno slušanje i izvrsne veštine pružanja usluge kupcima idealne su osobine koje bi trebalo da ima recepcioner salona. Talentovani i iskusni recepcioner pokazuje sposobnost povezivanja potencijalnih klijenata i gostiju sa pravim profesionalcem u salonu, kao i rešavanje osnovnih problema vezanih za korisničku uslugu, kao i efikasno odgovaranje na zahteve.

Visok nivo profesionalnosti

Recepcioner u salonu mora da ostavi dobar prvi utisak na potencijalne kupce, goste. Želite nekoga ko ima profesionalan i prijatan izgled, kao i pozitivan stav na liniji fronta vašeg salona. Obavezno proverite manire i držanje kandidata tokom obavljanja intervjua.

Pozitivan stav

Bilo lično ili preko telefona, stav recepcionera salona jasno dolazi do izražaja onima na drugom kraju linije. Čak i tokom telefonskih razgovora možete da utvrdite da li se osoba smeši ili ne. Pozitivan stav recepcionera salona prenosi atmosferu salona i govori kupcima da li je salon zainteresovan za pružanje odlične usluge svojim klijentima.

Pouzdanost

Kada telefonski pozivi ostanu bez odgovora tokom redovnog radnog vremena salona ili ako vidite da na recepciji čeka dugačak niz nestrpljivih kupaca, to je jasan odraz lošeg poslovanja. Recepcioner salona uvek treba da bude za stolom, pa postoji neko ko ih dočeka i odgovori na upite.

Nakon kratke pauze za ručak, recepcioner salona se odmah vraća, odgovara na telefonske pozive i e-poštu i gostima daje tačne informacije o uslugama, promocijama i trenutnim ponudama.

Veliko poverenje

Dobre interpersonalne veštine prevazilaze odlične komunikacijske veštine. Visokokvalifikovani i iskusni recepcioner salona može stvoriti veze i saradnju ne samo sa gostima već i zaposlenima u salonu. Potrebe nekih veština, uključujući ljubaznost i prijatnu ličnost, su ključne osobine kandidata koji se prijavljuje za recepciju u salonu.

Idi na vrh strane