Licencirani savetnici za bezbednost u transportu opasnih tereta (ADR, RID i ADN) pružiće Vam svu neophodnu pomoć oko tehničkih propisa, dokumentacije, izbora vozila i ambalaže. Iza nas je zavidno iskustvo i stručnost, što nas svrstava među pionire ovog posla u Srbiji.
Pročitaj više
Prilikom uvoza i izvoza robe, može nam zatrebati kontejnerski prevoz i transport. Firme koje se bave pružanjem ove vrste usluge, osiguravaju ekonomična i veoma efikasna rešenja, pa se pošiljke nakon otpremanja aktivno prate, te zahvaljujući svemu tome stižu na željenu adresu u dogovorenom roku.
Ukoliko imate robu za koju je potreban kontejnerski prevoz, neophodni su vam saveti i konsultacije sa stručnim licima koja su u tom poslu dugi niz godina, i čije iskustvo i znanje garantuju da će sve biti obavljeno u najboljem mogućem redu.
To se odnosi na najsigurnije rute kontejnerskog prevoza, najpovoljnijim cenama za tu uslugu i sva druga pitanja koja se mogu pojaviti.
Pošiljke se najpre otpremaju, a zatim se proaktivno prate. To je zapravo jedan integrisan proces, što bi značilo da naručilac posla konstantno ima direktnu komunikaciju sa osobljem odabrane firme koja organizuje kontejnerski transport. To bi značilo da u svakom trenutku imate informacije koje bi vas mogle zanimati.
Kontejner najčešće izgleda kao zatvorena posuda, i u njemu se nalaze krupni tereti. Osnovni smisao i cilj upotrebe kontejnera jeste da se racionalizuje manipulacija teretom i da se roba lakše skladišti.
Postoji nekoliko vrsta kontejnera, koji se međusobno razlikuju po dimenzijama, odnosno različite su im unutrašnje dužine, unutrašnje širine, unutrašnje visine, širina vrata, visina vrata, kapacitet, maksimalna težina tovara i težina kontejnera.
Razlikujemo i kontejnere za prevoz opasne robe. Ova roba je podeljena po određenim klasama.
Primera radi, manji kontejner može biti unutrašnje dužine oko 6 metara, unutrašnje visine 2, 33 m, unutrašnje visine 2, 38m, širina vrata je u ovom slučaju 2, 33 metara a visina vrata 2, 28 m. Kapacitet ovakvog kontejnera je 33.18 metara kubnih, dok je težina tovara, maksimalno 21, 727 kg.
Kod većih kontejnera, njegova težina iznosi oko 30, 117 kg, unutrašnja dužina je oko 12 metara a unutrašnja širina oko 2, 5 m.
LCL je skraćenica za zbirni kontejnerski transport, a to bi značilo da se povezuju zbirni tereti klijenata, sa svetskim lukama.
Pri tome je najvažnije da se svi unapred postignuti dogovori poštuju od početka do kraja, a to se odnosi na utvrđene polaske i sl.
Svoje pošiljke možete da šaljete ili da ih primate iz bilo kog dela sveta. To je siguran i brz način transporta, u okviru kojeg se pruža kompletna usluga, počevši od same organizacije, preko carinjenja robe pa sve do dostave na željenu destinaciju.
Prekomorski kontejnerski brodari, kao i druga preduzeća koja pružaju usluge transporta i logistike, omogućavaju transport svih vrsta robe. Kod prekomorskog kontejnerskog transporta moraju se poštovati propisane procedure, kada je reč o tome kako se postupa sa robom, i kako se ista transportuje.
Prekookeanski kontejnerski prevoz uključuje transport zbirnih i punih pošiljki. Postoje i tereti sa kojima je potrebno rukovati na određen i poseban način tokom prevoza. Bogato iskustvo i znanje stručnjaka koji se bave organizacijom transporta svih vrsta kontejnerske opreme za raznorazne vrste robe, obećava da će se posao završiti na način kako je dogovoreno i u propisanim rokovima.
Koliko ćete izdvojiti za uslugu kontejnerskog prevoza zavisi od težine tereta koji se transportuje, pa se primera radi, za teret do 20 kg, računa kao da ima 20 kilograma. Ta cena može biti od 40-50 dolara, a u sledeću grupu spadaju pošiljke od 20 do 70 kg, gde je cena oko dva do tri dolara po kilogramu.
Postoje i troškovi osiguranja.
Za pošiljke preko 70 kilograma, cena se formira na osnovu same pošiljke, to jest njene visine, širine, dužine.
*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta.