Poštovani sadašnji i budući korisnici, naše preduzeće je pokušalo, i nadam se i uspelo, da u okviru svog poslovanja objedini sve one usluge koje su, jednom modernom i uspešnom preduzeću ili preduzetniku potrebni da bi mogao da se posveti svom osnovnom poslu i na taj način bude uspešniji.
Šta to konkretno znači...
To znači da vas naše delatnosti
(POŠTO NISMO SAMO KNJIGOVODSTVENO PREDUZEĆE)
oslobađaju u toj meri da možete usmeriti vašu pažnju samo na obavljanje osnovne delatnosti i unapređivati je a sve ostalo što prati vaše poslovanje, prepuštate nama.
Da vas ne bi zamarali dugim tekstovima o tome šta vam sve nudimo, sajt smo podelili na više celina i svaka pokriva jedan deo naše ponude usluga, kako za već postojeće klijente tako i za one koji će to tek postati.
Želimo vam dobrodošlicu u SVET MODERNOG POSLOVANJA...
Pošto smo uvek bili otvoreni za sve vrste primedbi i predloga, molimo vas da nam iste pošaljete na mail tefter.ns@gmail.com.
Sve konstruktivne predloge ćemo usvojiti i modifikovati sajt po potrebama vas, naših zadovoljnih korisnika ili onih koji će to tek biti.
Koristio sam uslugge knjigovodstvene agencije Tefter iz Novog Sada. Pokazali su se kao jako dobra agencija,profesionalna u svakom smislu te reci. Sve pohvale i puno srece u daljem radu.
Tefter knjigovodstvene agencijeTefter knjigovodstvo je olakšalo moje poslovanje. Izuzetno profesionalan tim ljudi!
Tefter knjigovodstvene agencijeDobar dan, pripremamo osnivanje 2 d.o.o., jedno u sistemu PDV a drugo ne. S tim u vezi trazimo i sediste za te firme, knjigovodstvenu agenciju koja moze ponuditi kompletan servis (od vodjenja knjiga, izrade zavrsnog racuna do komunikacije sa svim drzavnim organima po potrebi). Sta od toga vi mozete ponuditi i za koju cenu? Predpostavimo da ce firma u sistemu PDV imati mesecno 4 fakture za svoje usluge i cca 20 faktura za troskove (uvoz robe, transport, telefon, kirija i sl. Bez zaposlenih. Firma koja nebude u sistemu PDV ce se sporije razvijati i za sada neocekujemo skoro nikakvu aktivnost dok ne bude podpisano nekoliko ugovora sa inopartnerom). Zahvaljujem i zelim vam prijatan dan. S postovanjem Slobodan Maric Bratislava, Slovacka republika +421 948 358 358 slobodan2201@gmail.com
Tefter knjigovodstvene agencijePoštovani, Predstavljamo Vam Dialog Poslovni Program - "Dialog" je Windows aplikacija namenjena finansijko-računovodstvenom informacionom sistemu preduzeća, prilagođena svim standardima savremenog poslovanja. Sastoji se iz tri modula: - aDialog - glavna knjiga, osnovna sredstva, plate i kadrovsku evidenciju i robno materijalno sa fakturisanjem. - rDialog - kreator izveštaja je program namenjen za kreiranje izveštaja. Export izvestaja je moguć u DOC,PDF i XLS format. - gDialog - generator grafičkih prikaza namenjen je za generisanje grafičkih prikaza podataka na ekranu i štampaču. Program možete probno koristiti mesec dana, nakon čega očekujemo da ćete nam se javiti, da produžite vreme za probu ili da postanete naš korisnik. Preuzimanje demo verzije programa Dialog je moguće na našem sajtu http://www.ines.co.rs, sekcija download. Integralni knjigovodstveni softver Dialog Standard v.1.3. je Windows aplikacija prilagodjena svim standardima savremenog poslovanja preduzeća, preduzetničkih radnji, knjigovodstvenih servisa i ustanova, po principu dvojnog knjigovodstva. Uslovi ponude - Program možete, uz mesečni najam, koristiti neograničeno, bez obzira na broj radnih stanica, broj zaposlenih i slično. Svaka intervencija, u smislu objašnjavanja i obuke, izmene i dorade programa po želji korisnika, naplaćuje se po važećem cenovniku. Za više informacija pozovite: Telefon: 025/443-088 025/443-055 (fax) Adresa: Branislava Nušića 13 ,25000 Sombor, Srbija, Poštanski fah 140
Tefter knjigovodstvene agencije