Knjigovodstvene agencije Mirijevo
Napisano 25.03.2020. ; Ažurirano 29.01.2024.Kako za preduzetnike, tako isto brojne knjigovodstvene agencije Mirijevo svoje usluge mogu da vrše i za preduzeća različite veličine, počev od malih, preko srednjih, pa do onih koja spadaju u velika.
Knjigovodstvene agencije Mirijevo
Potrebno je odmah naglasiti da su brojne specijalizovane knjigovodstvene agencije Mirijevo na raspolaganju klijentima u toku radne sedmice i to najčešće od ponedeljka do petka u periodu između 9 i 17 časova. A pojedine agencije rade i subotom, ali bi svakako klijenti detaljno trebalo da se informišu prethodno o njihovom radnom vremenu.
Osim za vođenje glavne knjige i prijavu radnika na evidenciju, odnosno njihovu zvaničnu odjavu, zaposleni u ovim agencijama po zahtevu klijenata izrađuju i završni račun, ali i sastavljaju periodične izveštaje za različite institucije.
Ukoliko je potrebno da bude izvršena likvidacija bilo kog preduzeća, ali i njegovo osnivanje, knjigovodstvene agencije Mirijevo će i te usluge omogućiti klijentima.
Svakako da su stručnjaci, koji su u njima zaposleni specijalizovani i za obračunavanje poreza na dodatu vrednost, ali i zarada radnika, zatim poreza i doprinosa, te po zahtevu klijenata mogu da vode i blagajnu, kao i da u skladu sa važećim pravilima obračunaju ugovor o delu i autorski honorar angažovanih lica.
A pored već pomenutih usluga, dostupne su i one koje uključuju robno poslovanje, dok su mnogobrojne knjigovodstvene agencije Mirijevo specijalizovane kako za poresko savetovanje, tako isto i za revizorske poslove.
Maksimalno poštuju odredbe aktuelnog zakona prilikom vođenja dokumentacije zaposleni u svim agencijama tog tipa, a podrazumeva se da su svi oni neprekidno u toku sa brojnim izmenama tih zakona, te da ih u skladu sa pravilima i primenjuju u svom radu.
Ako postoji za tim potreba, knjigovodstvene agencije Mirijevo nude i usluge savetovanja klijentima, a organizuju i konsultacije.
Naravno da će knjigovođe izraditi i poresku prijavu, kao i M 4 obrazac, te će svu neophodnu dokumentaciju po zahtevu klijenata predati u nadležnu poresku upravu.
Uz to što će izvršiti prijavu stranih državljana, pribaviće i neophodnu dokumentaciju za izdavanje radne dozvole za takve zaposlene, a klijentima je na raspolaganju i mogućnost angažovanja stručnjaka, zarad instaliranja elektronskih sertifikata.