Ako radite u kancelariji, verovatno ste menadžer, sekretarica, knjigovođa, zapisničar, komercijalista, programer, dizajner... Svaki poslovni čovek vodi računa o svojoj pojavi, jer znamo da je veoma važno poslovno se oblačiti, pa su tu obavezni – odelo, kravata i naravno, akt tašna.

kancelarijski materijal

 

Ljudi će sticati utisak o vama samima kao i o vašem poslovanju takođe i prema izgledu poslovnog prostora u kome radite sa svojim zaposlenim saradnicima.

Kancelarijski pribor

Kada u svoje prostorije primate poslovne saradnike, klijente, ino partnere i slično, želite da vas oni vide u svetlu uspešnog biznismena, koji ima tim lojalnih ljudi, i zbog toga morate voditi računa o svim detaljima.

Tu dolazimo do teme kancelarijskog materijala i pribora, koji je neizostavan u svakodnevnom radu. Pored računara, kancelarijskih stolova i stolica, imamo i mnoštvo drugih sitnica. Primera radi, jedna od takvih stvarčica koja ostavlja utisak je recimo, podloga za kompjuterskog miša, koja može biti brendirana logotipom vaše firme.

Osim toga, vaši zaposleni svakako koriste agende, razne blokove, fascikle, registratore... Svaki rokovnik se može izbrendirati, kao i fascikla, i zato je potrebno da izaberete kvalitetnu papirnu galanteriju. Pod tim pojmom se podrazumevaju još i fotokopir papir, faks rolne, obrasci, ading rolne, koverte, nalepnice, termo rolne...

Pribor za pisanje je takođe izuzetno važan, pa pažljivo birajte hemijske i grafitne olovke, naliv pera, flomastere, markere, tehničke olovke i mine...

Osim toga, u svakoj kancelariji zatrebaće selotejp traka, heftalice i bušači, kaklulatori, razni blokovi...

Kancelarijska roba

U ponudi firmi koje se bave prodajom kancelarijskog materijala i pribora, nalazi se i kompjuterski materijal, kao što su CD i DVD romovi, kompatibilni toneri, toneri, kertridži i riboni, baterijske lampe...

kancelarijski materijal cene

 

Takođe, može se pronaći ponuda galanterije kao što su koferi i torbe, vizitari, novčanici, futrole, neseseri, tašne...

Osim svega nabrojanog, u preduzećima za prodaju kancelarijskog materijala možete da izaberete i promo poklone i razne ukrase, kao što su ukrasne kese, ukrasne kutije, upaljači, privesci, foto ramovi, foto albumi, zidni satovi, kišobrani... Svi ovi artikli se mogu izbrendirati, to jest, može se uraditi štampa vašeg logotipa na njima, i kasnije služe kao koristan promo materijal koji poklanjate poslovnim ljudima sa kojima sarađujete ili svojim kupcima i klijentima.

Kada je reč o kupovini, tj. nabavci kancelarijskog materijala, celokupnu ponudu možete da pogledate na njihovim lepo osmišljenim web prezentacijama. Dostava se vrši po principu „do vašeg stola“, i to u najkraćem roku.

Što se tiče samog kvaliteta kancelarijskog pribora i materijala, korisno je znati da su u ponudi artikli poznatih evropskih i svetskih proizvođača, što sve garantuje savremen dizajn, dug rok upotrebe i zadovoljstvo pri svakodnevnom radu u kancelariji.

Kancelarijski materijal – cene:

Za heftalice, prosečna cena je od 300 din. sve do 3500 dinara, što zavisi od modela i karakteristika; cena registratora se kreće od 300 din. do 750 dinara; cena fascikli je od 40 din. pa sve do 600 dinara; police za dokumenta bi trebalo platiti od 800 din. sve do 1200 dinara, dok za fioke za dokumenta treba izdvojiti do 17600 dinara, za najkvalitetnije modele.

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta. 

Vaša firma se ne nalazi ovde?
Zakupite neki od paketa - isplatiće Vam se
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Kancelarijski materijal
Pitaj firme
Kontakt podaci za vašu firmu

Iskustva i preporuke posetilaca

13.07.2018
Andriajana Simic

Kancelarijski materijal i pribor su danas neizostavani u svakodnevnom radu. Pored računara, kancelarijskih stolova i stolica, imamo i mnoštvo drugih sitnica. Veoma je lepo npr kada primite klijenta u svoju kancelariju a u njoj je npr vasa hemijska olovka, rokovnik ili podmetac za misa uradjen sa logotipom vase firme. to ce sigurno klijentu staviti do znanja da veoma ozbiljno vodite racuna o svojoj firmi i o njenom poslovanju.

04.08.2017
Petar Jankovic

Ako nista u danasnje vreme bar kancelarijskog materijala kao kancelarijske opreme mozete da pronadjete koliko god hocete u Beogradu. Jedini je sad problem to sot ako kupujete za firmu onda sve mora da ide preko javne nabavke a tu uglavnom uvek dobija firma koja ima najmanje ponudjenu cenu.

09.05.2017
Ljubinka Sreckovic

U svakom slucaju je on nesto sto je i vise nego nezahvalno za drzanje.

25.04.2017
Ivan Stojanovic

Ukoliko nsot treba i mora da bude kvalitetno onda je to kancelarisjki materijal. Bez njega se u svakom slucaju kako god da okrenete ne moze.

12.04.2017
Nikolina Pantelic

Po meni je kancelarijski materijal nesto na cemu pre ili kasnije sigurno da mozete da zgrnete ogroman novac.

28.03.2017
Marko Petrovic

Po meni uvek na kraju kancelarijksi materijal ispadne bas onako velika stavka.

13.03.2017
Jana Stankovic

Cene pre svega zavise od toga za koju svrhu ili namenu vam je kancelarijski materijal potreba. Sve drugo je daleko manje bitno i vazno.

23.02.2017
Biljana Brankovic

U svakom slucaju je ovo posebna vrsta materijala. Nije bas sve toliko ni u novcu.

21.02.2017
Dusan Markovic

Smatram da je u danasnje vreme kancelarijski materijal bas postao onako loseg kvaliteta.