Funkcionalni trening Beograd

Vaša firma se ne nalazi ovde?
Zakupite neki od paketa - isplatiće Vam se
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Funkcionalni trening
Pitaj firme
Kontakt podaci za vašu firmu

Crni petak! Body Space ležeći bicikl ili traka za trčanje (5 x 30 min)

Akcija -40% 3300 Din.
Crni petak! Body Space ležeći bicikl ili traka za trčanje (5 x 30 min) - 3.300 din! Body Space Novi Sad!...
AKCIJA ističe za
Preuzmi kupon

Funkcionalni trening

Možda ste čuli za funkcionalni trening, jer se o njemu dosta priča, ali niste sasvim sigurni šta to znači, šte se sve pomoću njega može postići i da li ste vi pravi kandidat za ovu vrstu vežbanja?

 

Funkcionalni treninzi

Krenimo od samog pojma. Samu reč „funkcionalan“ možemo definisati kao radni ili prilagođen životu i radu. Po tome zaključujemo da je funkcionalni trening bazična i osnovna visoko intenzivna fizička aktivnost. 

Koje sprave se koriste kod funkcionalnog treninga?

Neki stručnjaci su okarakterisali funkcionalni trening kao svojevrstan bunt u odnosu na standardan način vežbanja, kod koga su teg i kardio sprava glavna sredstva za vežbanje. 

Kod funkcionalnog treninga, pojavljuju se neki novi rekviziti ili oni koji su pomalo zaboravljeni kao što je rusko zvono ili kettlebell. Koriste se lanci i konopci raznih obima i masa, kamionske i traktorske gume, olimpijske šipke sa dosta tegova, razboj, vijača i vratilo.

Kako se organizuju funkcionalni treninzi?

Ako se odlučujete da se upustite u ovu vrstu vežbanja, treba da znate da se funkcionalni treninzi organizuju po metodi krugova ili stanica, gde svaki vežbač prolazi kroz niz osnovnih vežbi kao što su mrtvo dizanje, nabačaj, izbačaj, Metson, propadanja i sklekovi, razne vrste zgibova, vežbe sa medicinkom, razni skokovi, udaranje maljem u gume, vučenje guma, vežbe na vijači i sa ruskim zvonom...

Svaka od pomenutih vežbi je kompleksna, i zahteva međumišićnu koordinaciju, kao i veliku količinu snage i energije u mišićima. 

Funkcionalni trening snage

Poznato je da funkcionalni trening povećava snagu, pa se primenom takvog treninga sprečava mogućnost da dođe do nekih eventualnih povreda. Na primer, jednim istraživanjem koje se bavilo mišićima u predelu kukova, dokazalo se da su najveći broj povreda imali sportisti koji su imali slab gluteus medius mišić. 

Trening se i naziva funkcionalnim, jer povećava vaše sposobnosti da se nosite sa svakodnevnim izazovima gde vam je potrebna snaga da biste funkcionisali, a to je na primer, dizanje i spuštanje tereta, nošenje tereta, preskakanje, hodanje, skakanje i slično.

Funkcionalni trening u službi mršavljenja

Za funkcionalni trening se može slobodno reći da će to postati vaša najbolja dijeta. Sam trening predstavlja način vežbanja pri kome opterećenje predstavlja sopstveno telo, ili rekvizit uz pomoć kojeg se izvodi pokret. 

Pri vežbanju se stimuliše celo telo, veoma je dinamično, pa se i lepši izgled vaše figure primeti u vrlo kratkom vremenskom periodu. 

Funkcionalni trening za muškarce

Svaki muškarac želi da ima naglašene mišiće, i to na grudima, leđima, stomaku, rukama, nogama... Potrebno je znati da od funkcionalnog treninga rastu mišići, ali je ipak prioritet da se telo dovede u takvo stanje da se bez problema nosi sa svim životnim potrebama. 

Funkcionalni trening je odličan za popravljanje snage, ispravljanje deformiteta tela, kao i pri skidanju masti... 

Funkcionalni trening za žene

Sam trening traje kratko, i ima tri faze: zagrevanje, glavni deo i opuštanje u poslednjem delu. Sagorećete veliki broj kalorija, što je od presudne važnosti za sve pripadnice lepšeg pola koje žele da se reše neželjenih viškova kilograma. Ako se bliži leto i vi baš i nemate mnogo vremena da korigujete svoju figuru, izbor funkcionalnog treninga može biti prava odluka. 

Uz samu aktivnost, dobićete i plan ishrane, kao i savete za hidrataciju pre i nakon treninga, što su sve bitni detalji ako želite da za kratko vreme stignete do željenih rezultata, to jest, sjajnog izgleda. 

 

Koje su prednosti funkcionalnog treninga?

Na ovaj način, može se regulisati telesna masa, odnosno smanjiće se postojeće masne naslage, ali isto tako se može i povećati mišićna masa, što je čest razlog zbog koga ljudi rade funkcionalne treninge. 

 

 

Šta ćete postići na kraju, najviše zavisi od načina vaše ishrane i od metoda funkcionalnog treninga. 

Treningom se povećavaju snaga, izdržljivost, brzina, fleksibilnost i obim pokreta, mišićna izdržljivost, snaga kardiovaskularnog sistema. 

Koji su principi funkcionalnog treninga?

Zadaci koji se nalaze pred vama kroz funkcionalni trening su sledeći:

- pokreti treba da budu višedimenzionalni, prolazeći kroz sve tri ravni;

- pokreti treba da budu integrisani, tako da vežbač koristi celo telo;

- treba ostvariti kompleksnost pokreta, tako da se koriste i mozak i telo pri kretanju.

Pored osnovnih ciljeva, funkcionalni trening trebalo bi da predstavlja i svojevrsnu zabavu, jer se koriste zanimljivi i funkcionalni rekviziti, pri čemu je svako izložen fizičkom i mentalnom izazovu.

Funkcionalni trening program

Postoje tri osnovne vežbe u funkcionalnom treningu. To su:

- prednji čučanj

- mrtvo dizanje

- rameni potisak.

Iz ovih pokreta razvijamo dalje pokrete kao što su nabačaj i trzaj. Program je takav da se prvo odrade i uvežbaju one osnovne vežbe, pa se zatim prelazi na kompleksnije i složenije vežbe. Kada se trenira po ovakvom programu, moguće je videti sjajne rezultate za veoma kratko vreme.

Funkcionalni trening – iskustva

Ovo je daleko zanimljiviji način treniranja, od kojeg vežbači imaju mnogo koristi, dok su posebno motivišući grupni funkcionalni treninzi, gde svi vežbaju na isti način. Aktiviraju se svi mentalni i fizički potencijali, pa nas ova vrsta treniranja priprema za sve naše dnevne zadatke i poslove, da ih obavimo brže i efikasnije.

Funkcionalnim treningom možete postići sve što želite, jer odabirom efektnih rekvizita i izborom pravih vežbi, ostvarićete sve svoje zacrtane fitnes i zdravstvene ciljeve.

Funkcionalni trening – cena:

Za funkcionalni trening, u trajanju od mesec dana, potrebno je izdvojiti od 2000 do 4000 dinara.

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate fitnes centre ispod našeg teksta. 

Iskustva i preporuke posetilaca

28.11.2018
Matija Lukic

Svima mogu toplo da preporucim da se opredele za funkcionalni trening. Ovo je jedan karakteristican nacin treniranja koji podrazumeva prirodne pokrete i vezbanje sa predmetima koji se ne mogu vise toliko cesto pronaci.

29.08.2017
Milen Jovanovic

Funkcionalni trening je vrsta treninga koja bi trebala da angazuje partikularno odredjene grupe misica koje su pri tome zaista nesto sto je od velikog zdravstvenog stanja za vas.

29.08.2017
Petar Jankulovski

Funkcionalni trening je ipak najbolja vrsta treninga koja kod nas postoji. Pri tome, dovoljno je samo da pogledate broj ljudi koji se u Beogradu okrece sve vise funkcionalnom treningu i sve ce vam veoma brzo biti jasno.

16.05.2017
Filip Milutinovic

U svakom slucaju mora on da se debelo plati. Sve drugo je samo gubljenje vremena ukoliko mene licno pitate.

16.05.2017
Ivana Petrovic

Sto se mene licno tice, samo treba da definitivno znate sta je to sto predstavlja kvalitet.

28.04.2017
Mihajlo Nastasovic

On u svakom slucaju treba da se dosta plati. Drugo je samo gubljenje vremena.

28.04.2017
Stojance Ristovski

Po meni on moze da se uradi bez nekih vecih problema. Druge stvari i nisu bs toliko vazne koliko mi se cini.

18.04.2017
Todor Markovic

Sto se funkcionalnog treninga tice, pre ili kasnije cete sigurno moci da dodjete do kvaliteta. Druge stvari onda po meni i nisu bas toliko vazne.

18.04.2017
Milen Jovanovic

Vec neko vreme radim funkcionalni trening i mogu vam samo reci da sam se sa njim bas onako ozbijno izdefinisao.

31.03.2017
Marina Zivkovic

Sto se tice ovog tretninga, kvalitet je sigurno nesot sto pre ili kasnije moze da dodje do izrazaja.

16.03.2017
Filip Milutinovic

U svakom slucaju je ovo trening koji treba da se dosta plati dok ne pocne da daje odredjene rezultate.

16.03.2017
Jovana Milinkovic

Ne znam samo zbog cega su se bas svi naprzili na ovaj trening, kao da je on sad nesto posebno.

27.02.2017
Mihajlo Nastasovic

Koliko mi je samo poznato, zaista nije sve jedno kome po pitanju funkcionalnog treniga poklanjate svoje poverenje.

24.02.2017
Lea Stankovic

Mogu samo slobodno da kazem da je sto se tice funkcionalnog treninga veoma vazno da se na vreme odlucite za kvalitet. Sve drugo je manje vazno.

08.02.2017
Filip Milutinovic

Moj licno savet svima je da pre nego sto se odlucite da se opredelite za kvalitet. Sve drugo je daleko manje vazno.

30.01.2017
Simona Vucinic

Koliko mi je samo poznato, sto se ovog treninga tice, samo treba da se odlucite za kvalitet. Sved drugo je daleko manje vazno.

30.01.2017
Mihajlo Nastasovic

Nema sta, mislim da je voo uvek i vise nego dobra vrsta treninga. Ako se bas za njega odlucite, vazno je samo da se odlucite za pravi kvalitet.

11.01.2017
Marta Dencevic

Koliko mogu samo da vidim ovo postaje sve popilarniji programa ali ako pricamo realno, za njega je potrebno imati bas onako dosta vremena.

22.12.2016
Todor Markovic

Ako mene licno pitate, samo treba da znate da je funkcionalni trening nesto sto je veoma vazno. Pri tome, samo trebad a znate da je veoma bitno da se po ovom pitanju posavetujete sa strucnim licem.

21.12.2016
Ljubinka Sreckovic

Funkcionalni trening nije za svakoga ali je u svakom slucaju funkcionalni trening ipak nesto sto moze da doprinese vasem boljem zdravlju i boljoj fizickoj kondiciji.

05.12.2016
Janko Zivanovic

Licno mislim da je ipak najbolje da prvo odredjeno vreme provedete na nekim malo laksim programima treniga pa da se tek onda prebacite na funkcionalni trening.

18.11.2016
Nikolina Pantelic

Ukoliko vam je potreban funkcionalni trening i smatrate da je to nesot sto doprinosiu vasem zdravlju, onda je ipak najbolje da posetite neko profesionalno mesto kao sto je primera radi Fitkultura.

31.10.2016
Jana Stankovic

Licno sam probala funkcionalni trening i mogu slobodno da kazem da sam i vise nego zadovoljna posto su mi tokom njega uglavnom sve grupe misica angazovane.

28.10.2016
Petar Jankovic

To je zaista odlicna vrsta treninga koja moze zaista da bude iscrpljujuca. Zbog toga, onda jednostavno nije za svakog.

07.09.2016
Marko Petrovic

Jedna od osnovnih stvari koje funkcionalni trening zadovoljava je da tokom intenzivnog treninga budu angazovane apsolutno sve grupe misica. Pri tome je to svakako trening u koji mozete da imate puno poverenje.

07.09.2016
Dusan Markovic

Kada se kaze funkcionalni trening u danasnje vreme se uglavom misli na crossfit. To je jedna poprilicno nova disciplina i aktivnost koja podrazumeva da vam se u potpunosti angazuju svi misici u telu.

01.08.2016
Biljana Brankovic

Mislim da funkcionalni trening nije bas za svakog. Bar sam to zakljucila onoliko koliko sam mogla nakon sto sam procitala tekst na ovo, sajtu. Mislim da bi svako pre preduzimanje ove fizicke aktivnosti trebao da se posavetuje sa svojim lekarom.

01.07.2016
Ivan Stojanovic

Svima mogu toplo da preporucim da se opredele za funkcionalni trening. Ovo je jedan karakteristican nacin treniranja koji podrazumeva prirodne pokrete i vezbanje sa predmetima koji se ne mogu vise toliko cesto pronaci.