Farbe za kosu su nesto sa cime se susrela svaka zena.Verovatno se svaka pripadnica lepšeg pola ofarbala barem jednom u životu i to tako što je načinila drastičnu promenu, na primer – iz crne u plavu boju kose. U tome nam pomažu farbe, a pri njihovom izboru se uvek treba rukovoditi brendiranim proizvodima, koji neizostavno garantuju i kvalitet.

Pročitaj više

Izaberite neku od firmi koje u svojoj ponudi imaju FARBE ZA KOSU

Beograd

Parfimerija Orhideja
Parfimerija Orhideja
Nemanjina 40, TC Futura
Savski venac Pozovi

DRAGE DAME PROMOCIJA 26.04.2021- 30.04.2021 SCINCODE -20% + poklon MAVALA - 20% popusta na sve prizvode Mavala setovi 1+1 gratis SCINCODE -20% + poklon Parfemi i setovi - do - 50% SVAKE SREDE POPUSTI I PROMOCIJA! ...
Pročitaj više

AKCIJE koje možete iskoristiti za POPUST na FARBE ZA KOSU

Keune farbe za kosu
820 695
Keune farbe za kosu AKCIJA ističe za Preuzmi kupon
Pogledajte sve kupone (1)

Farbe za kosu su nesto sa cime se susrela svaka zena.Verovatno se svaka pripadnica lepšeg pola ofarbala barem jednom u životu i to tako što je načinila drastičnu promenu, na primer – iz crne u plavu boju kose. U tome nam pomažu farbe, a pri njihovom izboru se uvek treba rukovoditi brendiranim proizvodima, koji neizostavno garantuju i kvalitet.

Na taj način možete da budete sigurni da farba neće oštetiti vašu kosu, iako je kontinuirano koristite, već će joj dati prirodan sjaj i volumen.

Kvalitetne farbe za kosu

Hajde da najpre razgraničimo dve osnovne vrste farbi za kosu a to su profesionalne i takozvane, dragstorske. To bi značilo da se profesionalne farbe mogu nabaviti isključivo u prodavnicama frizerske opreme. U takvim objektima se nalazi više brendova farbi za kosu, hidrogena, kao i drugih preparata za negu.

Jasno je da je kvalitet ovakvih boja za kosu daleko iznad običnih farbi koje možete da kupite u svakom marketu. Profesionalne boje su namenjene frizerima koji veoma vešto barataju podtonovima i raznim nijansama, a sve zarad toga da bi se postigao efekat koji klijent želi.

Šta su oznake na farbama?

Kada kupujete farbu za kosu, verovatno ste primetili mnoštvo nekih oznaka i pitate se šta one znače? Boje za farbanje kose imaju svoje nijanse, tonove i podtonove. Nijansa zapravo označava dubinu boje, a to je koliko je boja tamna ili svetla. Ton označava odsjaj koji farba u sebi ima.

Prvim brojem je obeležena nijansa, a odsjaji su označeni brojem koji stoji iza kose crte ili tačke.

Navešćemo jedan primer – u rafu vidite farbu za kosu koja ima oznaku 6.34. Šestica označava tamno plavu nijansu, a 34 bakarno-crveni odsjaj.

Upravo zbog toga je veoma važno voditi računa o oznakama koje se nalaze na kutijama farbi za kosu, jer od toga najviše zavisi krajnji rezultat farbanja.

Kolor šampon ili farba za kosu?

Između kolor šampona i farbi za kosu, frizeri će vam obično preporučiti ovaj drugi izbor, jer i kolor šamponi ne mogu da se isperu tako da posle mesec dana kosa izgleda isto kao i pre nanošenja šampona. Oni obično sadrže i hidrogen, a često i amonijak.

Koje su nijanse farbi za kosu?

Krenimo redom:

1 – crna boja

2 – najtamnija braon

3 – tamno braon

4 – srednje smeđa

5 – svetlo smeđa

6 – tamno plava

7 – srednje plava

8 – svetlo plava

9, 10, 11 i 12 se drugačije označavaju kod različitih proizvođača, a radi se o najsvetlijim tonovima plave boje, specijalno plave i slično.

Farbe za kosu – iskustva

Kada se farbate, vodite računa o tome da se tamnije nijanse, veoma teško skidaju sa kose, jer su crne, ili dosta tamne. Odsjaj farbe je veoma važan, i od toga zavisi da li će vaša kosa imati hladniji ili topliji ton, bakarni ili crveni.

Farbe za kosu – cena:

Cena farbi za kosu zavisi od toga da li kupujete profesionalne farbe ili takozvane obične. Primera radi, cene se mogu kretati od 400 din. do 950 dinara.

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta.

Ostavite komentar
Ocenite tekst

    Iskustva i preporuke posetilaca

    Katarina Perisic
    17.09.2018 03:03

    Profesionalne farbe za kodu su namenjene frizerima koji veoma vešto barataju podtonovima i raznim nijansama, a sve zarad toga da bi se postigao efekat koji klijent želi.