Dodaj firmu

Auto lakirer i farbar Krsmanić farbanje automobila

Auto lakirer i farbar u Beogradu. Sve vrste popravki havarisanih vozila i lakiranja i farbanja limarije.
Pročitaj više

Ibarski put bb
Čukarica, Beograd

AC Aleksa Cars farbanje automobila

Farbanje, lakiranje i poliranje vozila u našem servisu u Beogradu. ispravljanje limarije i doterivanje vozila nakon oštećenja.
Pročitaj više

Slanacki put 51
Palilula, Beograd

Farbanje automobila Duki

Vršimo servis, popravku i reparaciju auto branika. Nakon servisa boja će biti ujednačena i kompaktna, bez razlike u nijansi i izgledu vozila
Pročitaj više

Gospodara Vučića 216a
Zvezdara, Beograd

Farbanje automobila Delić

Auto mehaničar Delić uspešno otklanja sve vrste mehaničarskih kvarova na vozilma vodećih proizvođača: Audi, Volkvagen, Mercedes, BMW, Opel, Škoda i Seat. Osim toga, u našem servisu vršimo i remont tubina, manuelnih menjača, kao i krpljenje auspuha.
Pročitaj više

Milke Bosnić 1, Jajinci
Voždovac, Beograd

Deki V - Auto lakirer i farbar

Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine.
Pročitaj više

Smederevski put 23g
Grocka, Beograd

Farbanje automobila Proffesional Car Clinic

Efikasno i stručno otklanjamo svaki mogući kvar na automobilima, lakim teretnim vozilima i kamionima. Rešavamo sve mahničke, limarske, električne i elektronske probleme.
Pročitaj više

Sutjeska ulica 1. 22A
Palilula, Beograd

Auto Deki - autolakirer i farbanje vozila

Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja.
Pročitaj više

Svete Milutinovića 2
Čukarica, Beograd

Auto Deki - farbanje, popravka i servis branika

Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan.
Pročitaj više

Svete Milutinovića 2
Čukarica, Beograd

Farbanje automobila Auto servis Živković

Sve što vam je potrebno za vašu Toyotu od mehanike, elektrike do limarsko-farbarskih radova Servis Živković je tu za vas!
Pročitaj više

Smederevski put 25ž
Zvezdara, Beograd

Farbanje automobila Autolakirer Ms Auto servis

Autolakirer MS Auto servis nalazi se na teritoriji opštine Zemun i nudi usluge: poliranje vozila, poliranje farova, farbanje vozila i pojedinačnih delova na vozilu, farbanje felni, anti koroziona zaštita
Pročitaj više

Dobanovačka 105
Zemun, Beograd

Pre ili kasnije, mnogima zatreba farbanje automobila. Pri kupovini automobila, vozači veliku pažnju posvećuju tome koju boju izabrati. Recimo, ferari će najlepši biti kada je crven, dok mnogim markama automobila lepo pristaju metalik boje. 

U Srbiji, usled ekonomskih (ne)prilika, mnogi vlasnici četvorotočkaša su prinuđeni da svoje ljubimce voze po deset i više godina. Da bi vozilo izgledalo lepo i bilo u punom sjaju, preporučljivo je da ga svakih par godina odvezete kod autolakirera.

Često se dešava da pojedini deo, ili čak ceo auto morate ofarbati i ranije. Razlozi za to mogu biti brojni, kao što je kolovoz nasut rizlom, gradonosna oluja, ili možda samo mala neopreznost prilikom parkiranja...

Šta je potrebno znati pre farbanja automobila?

Potrebno je konsultovati se sa zakonom i lokalnom upravom o legalnosti menjanja boje vozila. Može se dogoditi da postoje pravna ograničenja vezana za tip boje koja se može koristiti, kao i mesta na kojima se može vršiti promena boje vozila, u zavisnosti od toga gde živite. 

Potrebno je voditi računa da se ne krše određena pravila, kako bi se izbegao sukob sa zakonom, ali i kako bi se očuvala životna sredina. Naravno, o svim ovim nedoumicama, možete potražiti potrebne informacije u auto servisima koji se bave farbanjem i lakiranjem automobila.

Demontaža vozila pre farbanja

Majstori će pre demontaže, u celini oprati vaše vozilo, da bi ono bilo kompletno čisto. Auto će biti ispran detaljno, biće upotrebljen i odmašćivač kako bi bila uklonjena sva prljavština i garež. 

Pre farbanja je potrebno demontirati sve komponente, koje se mogu skinuti. To je bolje rešenje, nego da se delovi pokrivaju papirom ili zaštićuju gumom. Kao što možete i pretpostaviti, demontaža automobila uopšte nije jednostavna, čak ni ako ste relativno iskusan vozač, pa vam toplo preporučujemo da odaberete majstora od poverenja, odnosno da to ne radite sami.

Farbanje auta

Na primer, kod akcija tipa „uradi sam“, vozačima se dešava, da iako su isprva zadovoljni kako njihov ljubimac izgleda, i potom ga odvezu u autoperionicu, delovi farbe jednostavno počinju da otpadaju. A vi počinjete da se čupate za kosu... Čemu to, kada je najjednostavniji način da vašeg četovorotočkaša ofarba profesionalni auto lakirer, a da vi budete sasvim bezbrižni?

Evo još jednog primera. Ako ste farbali sami i koristili metalik boju, (koju ste skupo platili), boja kasnije može da se skida, zato što deo gde se nalazilo oštećenje, u toku pripreme za farbanje niste išlajfovali do lima. 

Kako se farba automobil?

Pošto ste odlučili da deo sredstava iz svog budžeta namenite ulepšavanju vašeg ljubimca, majstor će proces farbanja podeliti u dva dela. Prvi deo je pripremna faza a drugi deo je sam čin farbanja.

Interesantno je da je priprema važnija od farbanja. Majstori znaju, da ako priprema ne bude odrađena perfektno, na kraju niko ne može biti zadovoljan urađenim poslom. 

Dakle, pre početka farbanja, ukoliko je potrebno, biće ispeglan lim, pa potom tvrdom šmirglom, izbrusiće se deo oko oštećenja, i to do lima, kako bi se naneo cement-git. Ako ovaj posao sami radite, pa cement-git nanosite na staru farbu, za vrlo kratko vreme na tom mestu će nastati pukotina, u koju može prodreti voda, i potklobučiti novu farbu. Tada svakako nećete biti impresionirani onim što ste uradili, pa ćete auto ipak voziti u servis, ali to ste mogli i odmah, zar ne?

Farbanje kola

Vaš majstor će cement-git ravnati šlajfericom. Primera radi, ako to sami radite, nećete znati da šlajferica nije dovoljna. Majstor će ovaj deo posla završiti ručno, takozvanom patkicom. 

Od šmirgle mogu ostati sitne brazde, koje nikako ne želite da vidite na kraju. Zato će majstor posle šlajfovanja preko cement-gita staviti špric-git, a potom i filer, što je ujedno i završna podloga za farbu. Vodenom šmirglom se skida takozvana pomorandžina kora, pa se površina obrađuje šmirglama razne finoće, 400, 600 i 800. Majstor će na kraju sve zajedno obraditi vodenom šmirglom finoće 600, da bi se dobio ravnomeran sjaj. Ako biste sve ovo radili po principu „uradi sam“, verovatno nikada ne biste izvukli ravnomernu boju, pa bi vaš automobil ličio na šareno uskršnje jaje.

Farbanje automobila - iskustva

Kada se dođe do farbanja, koje je samo nastavak posla, vaš auto lakirer nanosi tri sloja farbe. Prvi sloj, zatim drugi koji je tanji od prvog, i treći, koji treba da bude debeo kao prva dva sloja zajedno.

Možete birati između sintetičkih i akrilnih, odnosno metalik boja. Akrilne boje se svakako preporučuju, jer traju duže. Primeri vozača govore da sintetičke boje traju svega tri do četiri godine. Litar akrilne boje košta znatno više, ali za farbanje celog automobila treba skoro duplo više sintetičke boje, pošto se kod akrilnih dodaju učvršćivač i razređivač. Na taj način se od početnog jednog litra, dobiju skoro tri litra akrilne boje.

Metalik boje su najskuplje, ali su odavno i najpopularnije. Kada govorimo o cenama, metalik farba je duplo skuplja u odnosu na akrilnu, a ukoliko pri tome menjate i boju vašeg vozila, to će vas dodatno koštati.

Kao što vidimo iz celog teksta, farbanje „uradi sam“ nije ušteda, već suprotno tome - bacanje novca; kada potrošite silne pare za farbu, i uložite vreme, trud i živce da vaš ljubimac zablista, a posle čega će farba najverovatnije otpadati i skidati se - vi ćete biti tada prinuđeni da odvezete auto u servis da bi bio ofarban na profesionalan način.

Mi mislimo da je najlakše i najjeftinije rešenje da tako uradite odmah. 

Farbanje automobila - cena:

Na cenu farbanja automobila utiče više faktora, kao  na primer, koje vozilo je u pitanju.  Potrebno je platiti farbu, zatim ruke majstora, tako da ukupna cena ulepšavanja i farbanja celog automobila srednje kategorije (fiat punto, reno clio i sl.), iznosi od 400 do 600 evra, a kod jakih mašina i od 900 evra pa naviše. U cenu farbanja, uračunati su materijal i priprema. Promena boje automobila se dodatno naplaćuje. Ako se farba samo jedan deo na autu, za to je potrebno izdvojiti od 60 do 100 evra. 

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate auto servise koji su oglašeni ispod našeg teksta. 

Pitaj sve firme
Idi na vrh strane