Pre ili kasnije, mnogima zatreba farbanje automobila. Pri kupovini automobila, vozači veliku pažnju posvećuju tome koju boju izabrati. Recimo, ferari će najlepši biti kada je crven, dok mnogim markama automobila lepo pristaju metalik boje. U Srbiji, usled ekonomskih (ne)prilika, mnogi vlasnici četvorotočkaša su prinuđeni da svoje ljubimce voze po deset i više godina. Da bi vozilo izgledalo lepo i bilo u punom sjaju, preporučljivo je da ga svakih par godina odvezete kod autolakirera.Često se dešava da pojedini deo, ili čak ceo auto morate ofarbati i ranije. Razlozi za to mogu biti brojni, kao što je kolovoz nasut rizlom, gradonosna oluja, ili možda samo mala neopreznost prilikom parkiranja...

Šta je potrebno znati pre farbanja automobila?

Pročitaj više

Izaberite neki od branik servisa gde mozete raditi FARBANjE AUTOMOBILA

Beograd

Farbanje vozila Step auto spa
Gučevska 1

Farbanje vozila Step auto spa vrši se u profesionalnoj komori za farbanje vozila i uz upotrebu najkvalitetnijih farbi i lakova vodećih svetskih proizvođača. Pored toga, nudimo usluge sređivanja limarije na svim tipovima vozila, kao i poprav...
Pročitaj više

Pre 1 min poslednji put pozvana firma
Deki V - Auto lakirer i farbar
Smederevski put 23g

Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine....
Pročitaj više

Pre 9 min poslednji put pozvana firma
Proffesional Car Clinic
Sutjeska ulica 1. 22A

Efikasno i stručno otklanjamo svaki mogući kvar na automobilima, lakim teretnim vozilima i kamionima. Rešavamo sve mahničke, limarske, električne i elektronske probleme....
Pročitaj više

Pre 1 d poslednji put pozvana firma
Auto Deki - autolakirer i farbanje vozila
Svete Milutinovića 2
Čukarica

Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja...
Pročitaj više

Pre 1 d poslednji put pozvana firma
Auto farbar i lakirer Šapčanin
Pazovački put 28a
Zemun

Auto farbar i lakirer Šapčanin nalazi se u Zemunu i nudi široku paletu usluga za sve tipove vozila nezavisno od vrste štete. Pored toga, u našem servisu koji uspešno posluje od 1991. godine, nudimo sve vrste popravki putničkih, teretnih i k...

Auto Deki - farbanje, popravka i servis branika
Svete Milutinovića 2
Čukarica

Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan....

Autolakirer i farbanje Djole
Smederevski put 7
Zvezdara

Autolakirer Đole je nadaleko poznat po uspešnom sređivanju limarije za sve vrste vozila. Bilo da su u pitanju sitne popravke ili teške havarije, dovešćemo Vaše vozilo u savršeno stanje. Takođe, vršimo usluge lakiranja i farbanja vozila, po ...

Autolakirer Ms Auto servis
Dobanovačka 105
Zemun

Autolakirer MS Auto servis nalazi se na teritoriji opštine Zemun i nudi usluge: poliranje vozila, poliranje farova, farbanje vozila i pojedinačnih delova na vozilu, farbanje felni, anti koroziona zaštita...

Auto servis Živković
Smederevski put 25ž
Zvezdara

Sve što vam je potrebno za vašu Toyotu od mehanike, elektrike do limarsko-farbarskih radova Servis Živković je tu za vas!...

Pre ili kasnije, mnogima zatreba farbanje automobila. Pri kupovini automobila, vozači veliku pažnju posvećuju tome koju boju izabrati. Recimo, ferari će najlepši biti kada je crven, dok mnogim markama automobila lepo pristaju metalik boje. U Srbiji, usled ekonomskih (ne)prilika, mnogi vlasnici četvorotočkaša su prinuđeni da svoje ljubimce voze po deset i više godina. Da bi vozilo izgledalo lepo i bilo u punom sjaju, preporučljivo je da ga svakih par godina odvezete kod autolakirera.Često se dešava da pojedini deo, ili čak ceo auto morate ofarbati i ranije. Razlozi za to mogu biti brojni, kao što je kolovoz nasut rizlom, gradonosna oluja, ili možda samo mala neopreznost prilikom parkiranja...

Šta je potrebno znati pre farbanja automobila?

Potrebno je konsultovati se sa zakonom i lokalnom upravom o legalnosti menjanja boje vozila. Može se dogoditi da postoje pravna ograničenja vezana za tip boje koja se može koristiti, kao i mesta na kojima se može vršiti promena boje vozila, u zavisnosti od toga gde živite. Potrebno je voditi računa da se ne krše određena pravila, kako bi se izbegao sukob sa zakonom, ali i kako bi se očuvala životna sredina. Naravno, o svim ovim nedoumicama, možete potražiti potrebne informacije u auto servisima koji se bave farbanjem i lakiranjem automobila.Demontaža vozila pre farbanjaMajstori će pre demontaže, u celini oprati vaše vozilo, da bi ono bilo kompletno čisto. Auto će biti ispran detaljno, biće upotrebljen i odmašćivač kako bi bila uklonjena sva prljavština i garež. Pre farbanja je potrebno demontirati sve komponente, koje se mogu skinuti. To je bolje rešenje, nego da se delovi pokrivaju papirom ili zaštićuju gumom. Kao što možete i pretpostaviti, demontaža automobila uopšte nije jednostavna, čak ni ako ste relativno iskusan vozač, pa vam toplo preporučujemo da odaberete majstora od poverenja, odnosno da to ne radite sami.

Farbanje auta

Na primer, kod akcija tipa „uradi sam“, vozačima se dešava, da iako su isprva zadovoljni kako njihov ljubimac izgleda, i potom ga odvezu u autoperionicu, delovi farbe jednostavno počinju da otpadaju. A vi počinjete da se čupate za kosu... Čemu to, kada je najjednostavniji način da vašeg četovorotočkaša ofarba profesionalni auto lakirer, a da vi budete sasvim bezbrižni? Evo još jednog primera. Ako ste farbali sami i koristili metalik boju, (koju ste skupo platili), boja kasnije može da se skida, zato što deo gde se nalazilo oštećenje, u toku pripreme za farbanje niste išlajfovali do lima. Kako se farba automobil?Pošto ste odlučili da deo sredstava iz svog budžeta namenite ulepšavanju vašeg ljubimca, majstor će proces farbanja podeliti u dva dela. Prvi deo je pripremna faza a drugi deo je sam čin farbanja.Interesantno je da je priprema važnija od farbanja. Majstori znaju, da ako priprema ne bude odrađena perfektno, na kraju niko ne može biti zadovoljan urađenim poslom. Dakle, pre početka farbanja, ukoliko je potrebno, biće ispeglan lim, pa potom tvrdom šmirglom, izbrusiće se deo oko oštećenja, i to do lima, kako bi se naneo cement-git. Ako ovaj posao sami radite, pa cement-git nanosite na staru farbu, za vrlo kratko vreme na tom mestu će nastati pukotina, u koju može prodreti voda, i potklobučiti novu farbu. Tada svakako nećete biti impresionirani onim što ste uradili, pa ćete auto ipak voziti u servis, ali to ste mogli i odmah, zar ne?

Farbanje kola

Vaš majstor će cement-git ravnati šlajfericom. Primera radi, ako to sami radite, nećete znati da šlajferica nije dovoljna. Majstor će ovaj deo posla završiti ručno, takozvanom patkicom. Od šmirgle mogu ostati sitne brazde, koje nikako ne želite da vidite na kraju. Zato će majstor posle šlajfovanja preko cement-gita staviti špric-git, a potom i filer, što je ujedno i završna podloga za farbu. Vodenom šmirglom se skida takozvana pomorandžina kora, pa se površina obrađuje šmirglama razne finoće, 400, 600 i 800. Majstor će na kraju sve zajedno obraditi vodenom šmirglom finoće 600, da bi se dobio ravnomeran sjaj. Ako biste sve ovo radili po principu „uradi sam“, verovatno nikada ne biste izvukli ravnomernu boju, pa bi vaš automobil ličio na šareno uskršnje jaje.

Farbanje automobila – iskustva

Kada se dođe do farbanja, koje je samo nastavak posla, vaš auto lakirer nanosi tri sloja farbe. Prvi sloj, zatim drugi koji je tanji od prvog, i treći, koji treba da bude debeo kao prva dva sloja zajedno.Možete birati između sintetičkih i akrilnih, odnosno metalik boja. Akrilne boje se svakako preporučuju, jer traju duže. Primeri vozača govore da sintetičke boje traju svega tri do četiri godine. Litar akrilne boje košta znatno više, ali za farbanje celog automobila treba skoro duplo više sintetičke boje, pošto se kod akrilnih dodaju učvršćivač i razređivač. Na taj način se od početnog jednog litra, dobiju skoro tri litra akrilne boje. Metalik boje su najskuplje, ali su odavno i najpopularnije. Kada govorimo o cenama, metalik farba je duplo skuplja u odnosu na akrilnu, a ukoliko pri tome menjate i boju vašeg vozila, to će vas dodatno koštati.Kao što vidimo iz celog teksta, farbanje „uradi sam“ nije ušteda, već suprotno tome – bacanje novca; kada potrošite silne pare za farbu, i uložite vreme, trud i živce da vaš ljubimac zablista, a posle čega će farba najverovatnije otpadati i skidati se – vi ćete biti tada prinuđeni da odvezete auto u servis da bi bio ofarban na profesionalan način.Mi mislimo da je najlakše i najjeftinije rešenje da tako uradite odmah.

Farbanje automobila – cena:

Na cenu farbanja automobila utiče više faktora, kao na primer, koje vozilo je u pitanju. Potrebno je platiti farbu, zatim ruke majstora, tako da ukupna cena ulepšavanja i farbanja celog automobila srednje kategorije (fiat punto, reno clio i sl.), iznosi od 400 do 600 evra, a kod jakih mašina i od 900 evra pa naviše. U cenu farbanja, uračunati su materijal i priprema. Promena boje automobila se dodatno naplaćuje. Ako se farba samo jedan deo na autu, za to je potrebno izdvojiti od 60 do 100 evra. *Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate auto servise koji su oglašeni ispod našeg teksta.

Iskustva i preporuke posetilaca

Nenad Pavlovic
24.10.2018 01:13

Mogu svima slobodno da preporucim da po pitanju farbanja automobila, zaista svaki akcenat stave na profesionalizam. Potrebno je da se koriste iskljucivo kvalitetne boje koje su postojane i koje ce moci da traju u duzem vrmenskom periodu.

Ostavite komentar
Ocenite firmu