Sva vozila u kojima je ugrađen auto gas ili plin, moraju proći atest ali i re-atest. Ovi testovi su usklađeni sa jasno definisanim tehničkim uslovima koji važe u svim gradovim i serisima, kao i za sva motorna vozila na plin.
Ukoliko imate problema koji se tiču motora i prelaska sa auto gasa na benzin, potrebna Vam je auto gas dijagnostika. Ova dijagnostika uspešno rešava probleme kao što su teškoće prilikom prelaska sa gasa na dizel i obrnuto, isključivanja motora, povećane potrošnje auto gasa, gašenje motora na leru i slično.
Pročitaj višeSva vozila u kojima je ugrađen auto gas ili plin, moraju proći atest ali i re-atest. Ovi testovi su usklađeni sa jasno definisanim tehničkim uslovima koji važe u svim gradovim i serisima, kao i za sva motorna vozila na plin.
Vozila na auto gas imaju mnogo prednosti, ova vrsta goriva je daleko ekonomičnija, ekološki podobna i bezbednija za vozilo od drugih. Ipak sve ima svoje nedostatke, pa i ugradnja auto gasa.
Ideja da se auto gas koristi kao gorivo nastala je u 19.veku. Prvi koji su konstruisali pogon na gas bili su Philippe Lebon (1801), William Cecyl (1817), Samuel Brown (1823), Lemuel Wellman (1833) i Etienne Lenoir (1860).
Auto gas ima povoljan uticaj na rad motora, I to za 35% bolji uticaj u odnosu na benzin, što mu omogućava da se životni vek produži. Takođe rad motora je znatno tiši, što povoljno utiče na smanjenje buke, cilindri se manje troše, ulje u motoru je trajnije, kao i katalizatora, a lmbda sonda traje dvostruko više.
Najveća prednost ukoliko kupujete automobil sa ugrađenim fabričkim TNG uređajem, je što ćete imati punu garanciju i fabriči namešten sistem za funkcionisanje TNG sistema sa najmanje mogućnosti za kvarove.
Pojedini vozači u ugradnji plina vide rešenje za smanjivanje troškova goriva, iako ugradnja plina i sam atest koštaju nekoliko stotina evra, na duže staze dobijamo računicu, da nam za gorivo treba duplo manje novca nego za benzin ili dizel čak i nekoliko puta manje na godišnjem nivou.
Danas je sve veća potreba da se plin ugrađuje na vozilima sa benzinskim motorom na direktno ubrizgavanje. Vozači imaju mnogo pitanja oko ugradnje, cene i načina ugradnje plina.