4.8 | 6 ocena
Član 2 godine Komentari korisnikaNapišite recenziju
Ostavite komentar
    Komentari posetilaca
    Svetlana Andric
    03.05.2018 11:23

Obradujte sebe i vase dete odlaskom na predstavu u DECIJI ANIMATORI I POZORISTE "KOFER TEATAR".Profesinalni glumci i animatori ce vase dete izvuci na pozornicu i pruzice mu jedinstven dozivljaj i zabavu.Razmisljam se da za njegov 6ti rodjendan organizujem animatore koji ce doci i pruziti nezaboravan spetakl..Odusevljeni smo!Sve pohvale i preporuke za ove divne profesionalce sto ovde rade!

Deciji animatori i pozoriste za decu Kofer Teatar
    Sanja Kekic
    27.06.2016 09:08

Obradujete vase dete tako sto ce te ga dovesti na predstavu punu iznenadjenja u kojoj ucestvuju i sama deca.Puno veselih kostima i muzike.Njihovi animatori dolaze i na vasu adresu u kostimu koje vasi malisani odaberu.

Ljiljana
    10.02.2013 08:53

Ana i " Koferce " zarobili su moje srce i postali moji prijatelji, a ne samo poslovni saradnici. Srdacna, spontana, topla, veliki profesionalac...da to je Ana! Svaki put nadmase moja ocekivanja jer deca maksimalno uzivaju i traze ponovo druzenje sa ovom carobnom ekipom. Svim ustanovama najiskrenije preporucujem da pozovu "Koferce" I dozive najlepsu caroliju!

Dragana
    06.02.2013 12:31

"Koferče" je definitivno jedno od najzabavnijih i najprofesionalnijih pozorišta sa kojima je naša škola sarađivala. Ne zna se da li više uživaju deca zabavljajući se na predstavi ili mi u dogovorima. Svaki put ispune svoja obećanja i naša očekivanja. Veliki pozdrav za celu ekipu

Gorankovic
    06.02.2013 12:06

Hvala puno za predivnu predstavu i predivan provod, nasoj Mii je i dalje rodjendancic glavna tema i kuci i u vrticu! :-) Hvala jos jednom, najbolji ste!!

Milan
    06.02.2013 08:55

Divno decije pozoriste u cijim predstavama podjednako uzivaju i deca ali i odrasli koji za trenutak zaborave sve probleme i vrate se u detinjstvo.Neobican naziv za jedno pozoriste,ubrzo vam bude jasan,narocito ako se duze druzite sa njima i pratite vise predstava.Oni su kao neki carobni kofer u kome kriju razne animacije,sale,igre ,sa kojima lakocom uspevaju da animiraju i najzahtevnije male gledaoce.Uz to su i divni ljudi,pravi profesionalci,sa kojima je zadovoljstvo saradjivati.Oni vole decu i posao kojim se bave i to se oseca od samog susreta sa njima ,od prve sekunde predstave,pa sve do kraja predstave.Tu svoju energiju i ljubav nesebicno dele i svako ko je bar jednom bio sa njima pozeli da im se ponovo vrati. Moje prepooruke svima da ih pogledaju ,a Kofercetu puno uspeha u daljem radu. Milan

Mapa
    Firme u blizini
    Idi na vrh strane