Magazin ZabavaZanimljivosti Parfem sa mirisom Pizza Hut pice

Parfem sa mirisom Pizza Hut pice

by Administrator

picerije beogradŠirom sveta poznati lanac picerija Pizza Hut postovao je na svom Facebook Fun Page-u zanimljivo pitanje upućeno svojim obožavaocima: ako bi miris otvorene kutije Pizza Hut pice bio parfem, kako bi bilo najbolje da se on zove. Marketinški tim zapravo je imajo ideju da se zabavi i sazna kako obožavaoci pice doživljavaju taj neodoljivi miris.  Predloga je bilo raznih i svi su se pošteno zabavili – i Pizza Hut i njeni verni posetioci. A onda je neko dao krajnje interesantan predlog – lansiranje parfema sa pomenutim mirisom.

Nije trebalo mnogo da se ova, ispostaviće se genijalna ideja, realizuje. Pizza Hut se odmah bacila na posao i nakon samo nekoliko dana pronašla parfimera koji je uspeo da uhvati taj čudesni miris i upakuje ga u bočicu. Parfimer nam je ponudio četiri ili pet različitih mirisa, meni i mom timu, pri čemu su se naši nosevi zadržali na onom koji je bio najpribližniji mirisu kom smo se nadali, objašnjava direktorka marketinga Pizza Hut Beverli De Kruz. Neki od njih mirisali su na sir. Znate, sir jeste ukusan kada ga jedete, ali ipak on ne miriše ukusno. Miris sveže pečenog hleba je onaj koji smo svi zavoleli na prvi njuh.

Sve što smo želeli ovim da postignemo je druženje i zabava sa našim potrošačima. Marketing je postao uzajamno delovanje, interakcija sa potrošačem, a ne samo jednosmerno pružanje. Komunikacija se nekada u najvećoj meri odvijala preko TV reklama koje su, opet, bile jednosmerne. To više nije dovoljno, potrebno je saslušati ljude šta imaju da kažu i potruditi se odgovoriti njihovim zahtevima, uzeti u obzir njihove pohvale i kritike, dodaje ona.

Na žalost mnogih sladokusaca, Pizza Hut parfemi pojavili su se u limitiranom izdanju od svega 110 bočica i sve su se prodale brzinom munje. Ni jedna od njih nije čak ni stigla do parfimerije s obzirom da je 100 primeraka poslato onim najbržim koji su poslali poruku putem Facebook-a nadležnima u Pizza Hut, dok je ostatak podeljen zaposlenima u kompaniji koji su to najviše zaslužili.

Na pitanje da li bi ovaj krajnje univerzalan parfem jednoga dana mogao da završi na policama parfimerija, De Kruzova odgovara za jedan dnevni list: Ko zna šta će sve prodavnice u budućnosti nuditi?

 

1 komentar

Slične teme

1 komentar

06.12.2012 10:19
Kristofer

Pa kad prave kreme i prodaju krem bananice sto ne bi i parfem. Kad god sam otisao kod njih ne mogu da porucim picu a da me ne pitaju „da li hocete i krem bananicu“ !
Pocinju da lice na one iz McD-a .

Comments are closed.