Magazin TehnikaAutomobili Mazda 3 na domaćem tržištu

Mazda 3 na domaćem tržištu

by Administrator

mazdaMazda na stranom i domaćem tržištu trpi teške udarce kroz drastičan pad prodaje svojih vozila. Uprkos tome u Mazdi imaju optimistične planove za model Mazda3 koji su u novoj generaciji pokušali da približe luksuznijim konkurentima u klasi.
Za početak, Japanci su automobil temeljno redizajnirali, pa je od napred nova Mazda3 dobila izgled nove Mazde6. Aerodinamika je, uz snižavanje ukupne mase automobila, bila jedan od prioriteta Mazdinih inženjera, pa tako merenja u vazdušnom tunelu pokazuju da je ona sa koeficijentom vazdušnog otpora od 0,29 Cd najaerodinamičniji komapakt u segmentu. U Mazdi se zbog ovoga hvale i znatno boljom izolacijom buke u unutrašnjosti kao i nižom potrošnjom.
Kako bi se približila luksuznijim konkurentima, Mazdi3 temeljno je izmenjen enterijer. Korišćeni su kvalitetniji materijali, dizajn je ugodniji oku.
Sa aspekta prostranosti, nova Mazda3 ne razlikuje se previše od prethodne, ali opremljenost automobila ipak je poboljšana. Tako osnovni model standardno dolazi sa prednjim električnim podizačima stakala, ručnim klima-uređajem, zatamnjenim zadnjim staklima, radio CD uređajem sa četiri zvučnika, ABS-om i elektronskom kontrolom stabilnosti DSC i putnim računarom.
Osnovni motor je 1,6-litreni benzinac sa 105 KS, preuzet iz aktualnog modela koji zahvaljujući spomenutim aerodinamičkim poboljšanjima troši skoro devet odsto manje goriva. Tu je i dvolitreni benzinac sa 150 KS, dok dizelsku ponudu čine poznati 1,6-litreni agregat sa 109 KS i dve verzije nove 2,2-litrene jedinice sa 150, odnosno 185 KS.
Proizvođač očekuje da će na domaćem tržištu do kraja godine prodati 400 primeraka nove Mazde3.

0 komentar

Slične teme