Magazin Life styleZujanje Popusti.rs – puno radosti za malo para

Popusti.rs – puno radosti za malo para

by Administrator

popusti.rsPopusti su definitivno u modi ovih dana, baš kao i grupna kupovina preko interneta koja je sve popularnija. Kada se to dvoje spoje, eto vama kupoholičarima neviđene radosti i sreće. Bićete zadovoljni od jutra do mraka. Upravo zato i postoje Popusti.rs , uvek spremni da poprave vaše raspoloženje.

Upotpunite svoj dan nekom od ponuda koje nude Popusti.rs čije ime već dovoljno govori o njihovim cenama. Ovde ćete moći da kupite vaučere za bezbroj interesantnih usluga poput treniranja u prestižnim fitness centrima, šišanja u renomiranim frizerskim salonima, bioskopskih karata, vikend putovanja, sunčanja u najmodernjim solarijumima, ali i još mnoooga toga drugog.

Popusti.rs sve navedene užitke čine još više posebnim cenama koje nude za svaki od njih. Još više će vas obradovati kada vam budemo rekli da se popusti koje nude Popusti.rs kreću od 50% do neverovatnih 90%, te ćete uštedeti dosta novca, a biti jednako zadovoljni kao da ste za kupljenu ponudu dali čitavo bogatstvo.

Popusti.rs takođe vas mogu rešiti i nesnosnih glavobolja koje vam zadaje višenedeljna potraga za savršenim poklon dragoj osobi, jer smo sigurni da ovde postoji toliko toga što bi je oborilo sa nogu, a što će vas ostaviti na nogama dok budete vadili novac da platite.

5 komentara

Slične teme

5 komentara

30.11.2011 15:41
Goran

Kupovao sam preko popusta ponudu za fiotnes centar i tolika je guzva bila da nikad nisam stigao na red. na kraju mi se i smucio popust koji sam dobio preko ovog sajta. Neke ponude svakako da preporucujem da kupujete preko sajta popusti.rs a za neke ponude dobro razmislite da ne bi prosli kao i ja. A za sajt Popusti imam predlog da ubuduce i oni sami vode racuna koliko ce koju ponudu prodati, jer nije bitan uvek samo popust koji ostavirmo nego i kvalitet usluga.

20.12.2011 15:59
Milena G.

Za sajt popusti.rs mogu reci da imaju extra ponude ali da sam vrlo ne zadovoljna tim sto kad ubace ponudu prodaju po 1000 kupona i onda ne mogu da dodjem na red da zakazem. Sto zna da pretstavlja veliki problem. Pa je moj predlog da ogranicavaju na manje od 200 kupona po ponudi. Nadam se da ce zaposleni sajta popusti.rs obratiti paznju na nase komentare i dobronamerne sugestije kako bi bili jos bolji.

20.01.2012 18:32
Dragan

Mislim da je sajt u redu, ali neke ponude nisu do kraja jasne i definisane. Ili su definisane, ali se u praksi ne realizuju. Na primer, kupio sam vaucer za mesec dana ucenja pocetnog kursa stranog jezika u Avalon Edukativnom Centru u Novom Sadu. Prema ponudi objavljenoj na sajtu popusti.rs kupovinom vaucera korisnici ostvaruju popust od 20% na ostatak kursa. Medjutim, popust sam dobio samo za prvi mesec posle meseca u kojem sam iskoristio vaucer (vaucer sam iskoristio u oktobru, a popust sam dobio za novembar 2011.). Za preostale mesece, Avalon naplacuje punu mesecnu cenu (3.500,00 dinara), iako (pocetni) kurs jos uvek traje, i prema ponudi bi trebalo da se i dalje ostvaruje popust od 20%. Nije stvar u novcu (u pitanju je 700,00 dinara), nego u principu. Smatram da je takva vrsta ponude svojevrsna prevara, i sramota za ponudjaca. U danasnje vreme, ako se nesto reklamira da je sa popustom, narocito bi trebalo otvoriti oci i pokusati da se obezbedi od ovakvih vidova prevare. Nadam se da ce moj komentar biti od koristi ostalim korisnicima ovog sajta.

05.04.2012 22:32
Popusti.rs

Dragane,

Izvini ukoliko se stvarno desilo da je na detaljima ponude pisalo da je popust na ostatak kursa 20 % a to se nije desilo, medjutim, to si stvarno trebao da nam javis. Kao sto znaju verovatno svi korisnici naseg sajta, nasi telefoni i e-mail office@popusti.rs su dostupni uvek za ovaj tip primedbi. Da si to ucinio, mi bismo svakako proverili i ucinili da se to ni tebi, niti bilo kome drugom desi. Mi nemamo tehnicke mogucnosti da toliko kontrolisemo kvalitet, a trudimo se za one ponude za koje je lakse proveriti da uvek posaljemo na lice mesta „tajnog kupca“ kako bi proverio kvalitet usluge. U ovom slucaju bi tajni kupac morao biti tu bar mesec dana, te to nije bilo moguce. Zato smo vam uvek dostupni, za bilo kakav problem. Desava se da klijenti ne ispostuju u potpunosti ono sto je definisano u ponudi, al cim to saznamo, greska se mora ispraviti, a korisniku naseg sajta se nekvalitetno ili nepotpuno pruzena usluga mora nadoknaditi na odredjeni nacin. Zato, ukoliko se ponovi, obavezno nam javljaj putem broja 011 344 3793 ili putem e maila office@popusti.rs. Hvala i pozz 🙂

05.04.2012 22:36
Popusti.rs

Gorane, Milena,

Desava se zaista, a u poslednje vreme sve cesce, zbog velikog broja korisnika, da se neka ponuda proda u preko 1000 jedinstvenih vaucera, medjutim, trudimo se da sa klijentom dobro analiziramo da li je moguce tako nesto izvesti. Kada primetimo da smo nesto prodali u prevelikoj kolicini, odmah postavljamo istu ponudu sa drugim klijentom a svim nezadovoljnim korisnicima vaucere prebacujemo na drugo mesto da bi na neki nacin izbalansirali. Ovo je u poslednje vreme i nasa najveca briga, prevelik broj prodatih vaucera po jedinstvenom klijentu, te cemo se svakako truditi da smanjimo broj vaucera. To bi sa druge strane moralo da vodi do toga da povecavamo broj istih ponuda, za koje su korisnici sajta jako zainteresovani, pa bismo, priznacete, postali malo dosadni sa istim ponudama 🙂 Trudimo se da budemo raznovrsni i racionalni u isto vreme, a u narednom periodu posebno cemo se fokusirati na ogranicavanje ponuda, kako bi sto vise korisnika bilo zadovoljno. Naravno, kao i u Draganovom slucaju, nas korisnicki servis je uvek otvoren za vase predloge, zalbe, kritike, a valjda smo zasluzili i koju pohvalu 😛 🙂

Comments are closed.