Dodaj firmu

Knjižara Srđan

Srđan Knjižara nudi veliki izbor školskog i kancelarijskog pribora, udžbenika za osnovnu školu, izdanja izdavačkih kuća Vulkan i Pčelica, rančeve, gift program. Nudimo još u usluge fotokopiranja, skeniranja i očitavanja dokumenata.
Pročitaj više

Omladinsko šetalište 3a, Petlovo brdo
Rakovica, Beograd

MB7 Office - kancelarijski materijal i oprema

Opremite Vašu kancelariju po najvišim standardima, izaberite firmu MB7 Office. Sa željom da kupcima ponudimo samo vrhunski kvalitet, u našoj ponudi nalaze se proizvodi vodećih svetskih brendova koji će Vam olakšati svakodnevno obavljanje poslova.
Pročitaj više

Gandijeva 130v, lokal 7
Novi Beograd, Beograd

Kancelarijski materijal Kairos

Cara Dušana 164
Zemun, Beograd

Kancelarijska oprema Office Support

Dubrovačka 3
Stari grad, Beograd

Kancelarijski materijal Euro Gross

Nemanjina 46a
Vračar, Beograd

Kancelarijski materijal je sastvavni deo svake kancelarije. Ako radite u kancelariji, verovatno ste menadžer, sekretarica, knjigovođa, zapisničar, komercijalista, programer, dizajner... Svaki poslovni čovek vodi računa o svojoj pojavi, jer znamo da je veoma važno poslovno se oblačiti, pa su tu obavezni – odelo, kravata i naravno, akt tašna.

Ljudi će sticati utisak o vama samima kao i o vašem poslovanju takođe i prema izgledu poslovnog prostora u kome radite sa svojim zaposlenim saradnicima.

Kancelarijski pribor

Kada u svoje prostorije primate poslovne saradnike, klijente, ino partnere i slično, želite da vas oni vide u svetlu uspešnog biznismena, koji ima tim lojalnih ljudi, i zbog toga morate voditi računa o svim detaljima.

Tu dolazimo do teme kancelarijskog materijala i pribora, koji je neizostavan u svakodnevnom radu. Pored računara, kancelarijskih stolova i stolica, imamo i mnoštvo drugih sitnica. Primera radi, jedna od takvih stvarčica koja ostavlja utisak je recimo, podloga za kompjuterskog miša, koja može biti brendirana logotipom vaše firme.

Osim toga, vaši zaposleni svakako koriste agende, razne blokove, fascikle, registratore... Svaki rokovnik se može izbrendirati, kao i fascikla, i zato je potrebno da izaberete kvalitetnu papirnu galanteriju. Pod tim pojmom se podrazumevaju još i fotokopir papir, faks rolne, obrasci, ading rolne, koverte, nalepnice, termo rolne...

Pribor za pisanje je takođe izuzetno važan, pa pažljivo birajte hemijske i grafitne olovke, naliv pera, flomastere, markere, tehničke olovke i mine...

Osim toga, u svakoj kancelariji zatrebaće selotejp traka, heftalice i bušači, kaklulatori, razni blokovi...

Kancelarijska roba

U ponudi firmi koje se bave prodajom kancelarijskog materijala i pribora, nalazi se i kompjuterski materijal, kao što su CD i DVD romovi, kompatibilni toneri, toneri, kertridži i riboni, baterijske lampe...

Takođe, može se pronaći ponuda galanterije kao što su koferi i torbe, vizitari, novčanici, futrole, neseseri, tašne...

Osim svega nabrojanog, u preduzećima za prodaju kancelarijskog materijala možete da izaberete i promo poklone i razne ukrase, kao što su ukrasne kese, ukrasne kutije, upaljači, privesci, foto ramovi, foto albumi, zidni satovi, kišobrani... Svi ovi artikli se mogu izbrendirati, to jest, može se uraditi štampa vašeg logotipa na njima, i kasnije služe kao koristan promo materijal koji poklanjate poslovnim ljudima sa kojima sarađujete ili svojim kupcima i klijentima.

Kada je reč o kupovini, tj. nabavci kancelarijskog materijala, celokupnu ponudu možete da pogledate na njihovim lepo osmišljenim web prezentacijama. Dostava se vrši po principu „do vašeg stola“, i to u najkraćem roku.

Što se tiče samog kvaliteta kancelarijskog pribora i materijala, korisno je znati da su u ponudi artikli poznatih evropskih i svetskih proizvođača, što sve garantuje savremen dizajn, dug rok upotrebe i zadovoljstvo pri svakodnevnom radu u kancelariji.

Kancelarijski materijal – cene:

Za heftalice, prosečna cena je od 300 din. sve do 3500 dinara, što zavisi od modela i karakteristika; cena registratora se kreće od 300 din. do 750 dinara; cena fascikli je od 40 din. pa sve do 600 dinara; police za dokumenta bi trebalo platiti od 800 din. sve do 1200 dinara, dok za fioke za dokumenta treba izdvojiti do 17600 dinara, za najkvalitetnije modele.

*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta. 

Pitaj sve firme
Idi na vrh strane